Fotomodellen Cinnamon & dagen idag:

Publicerad 2009-03-31 17:12:39 i Cinnamon

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Oredigerade bilder jag fotograferat på min älskade lilla fotomodell! :)


Jag har tur
, jag älskar att fotografera & till min tur har jag har två fotomodeller -Cayenne & Cinnamon. Dom är två superduktiga modeller dom! <3 ;P Jag gillar bilderna skarpt jag tagit ovan, vad tycker ni om dom? :D <3 Själv älskar jag ljuset & Cinnamons "poser". Cinnamon la sig i solen i köket när jag kom hem & då tog jag såklart fram kameran & fotograferade min älskade fotomodell Plimpaplompa! ;D <3 Haha! <3


Idag har det inte hänt så mycket, skolan som vanligt, fotografera, kelat & busat med hundarna, bloggar (vilket jag gör just nu (: <3) & så har jag pratat lite i telefon med min bästa bästis Sanna, vilket var kuligt precis som vanligt. <3 Det har inte hänt så mycket mera idag, jag är så trööött! Jag somnade klockan elva inatt & så vaknade jag klockan ett av någon anledning som jag inte vet om... Jag var helt klarvaken & jag kunde verkligen inte somna om.
Varje gång som jag vaknar, så kan jag inte somna om, det är så jobbigt. ;) Så jag låg i sängen tittade lite på en film, sen bara låg jag där i mörkret, klarvaken från klockan ett till klockan fem på natten, fem somnade jag & då fick jag sova en & en halv timme tills jag skulle upp & väckarklockan ringde. Haha, väldigt jobbigt så jag är ganska trött som ni kanske förstår. <3


Hoppas ni har haft en underbar Tisdag, vad har ni hittat på för skojj? :)







Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-03-31 17:26:32

Gud vilka fina bilder du har tagit på Plimpaplompa, thihi ;) så himla fina alltså, ljuset och allt är så himla fint tycker jag :)

Den första bilden är så söt och andra också, ja helt enkelt alla :) det ser ut som en liten hjärtnos han har (fast så är det kanske på alla hundar?) hihi, formad som ett hjärta, sötnosen :)



Åh, snällaste du <3 det var så roligt att prata med dig idag bästa bästis :)

Förstår att du är trött om du låg klarvaken i sängen från klockan ett till klockan fem. Det är så jobbigt när man sover dåligt.. hoppas inte du gör det inatt med <3

Hoppas ni också har haft en underbar tisdag :) vi har inte hittat på så jättemycket, jag har som vanligt vart i skolan sen har jag vart hemma lite och snart ska jag på fotbollsträning ;) Ha det bra, PUSS, looove you <33

Postat av: W , ^^ :)

Publicerad 2009-03-31 18:02:23

Naw, sötbollen Cinnamon ! :)<3

Du vet nog det mesta jag gjort idag,

pratat i tele med dig (lika kul som vanligt), fotat, varit i skolan och varit ute :D

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-03-31 18:50:48

Tack, denna gången är den en lite förkylning jmf med den andra jag hade tidigare i år.

Ja, vad har jag gjort idag, gått en promenad med båda hundarna, sen tog jag och Ganti en powerwalkrunda tror det blev bara 2 km...

Annars så har jag pluggat...mindre kul vill säga...

Kram på dig! Hoppas du sover i natt ;)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-03-31 18:57:07

tjusiga bilder på cinnamon, han är så söt! :) våran tisdag har varit ganska händelselös, skola, varit ute med hundarna och pluggat (:

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-04-01 11:43:34

Jättefina bilder.



Tacksamt när hundarna är bra modeller:)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-01 16:43:06

Hej gullet (:

SUPERSNYGGA/FINA BILDER PÅ SÖTKORVEN (;



ily <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela