Favoritbilder <3

Publicerad 2009-03-31 21:58:51 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Bjuder på fyra helt oredigerade bilder som jag har fotograferade för några dagar sen. :) Jag rent ut sagt ÄLSKAR DOM! <3 Copyrightskyddade riktigt stort , eftersom ingen får ta mina bilder, speciellt inte dom här. (A) Haha, detta är mina favoritbilder & kommer nog vara en lång tid framåt tror jag.

Jag fick även en C-slutartid bild som ni ser, den står ju för - Cayenne, Cinnamon, Canon, Cayennepeppar.se! :D Haha! <3
Bild två ska jag nog förstora upp & ha i en ram i mitt rum, så mycket gillar jag den. :) Haha, är riktigt stolt över dom här bilderna, tyckte dom blev någonting riktigt speciellt & hoppas inte ni tyckte att copyrightskyddet över bilderna sådär "förstörde" bilden eller någonting sådant eftersom jag inte vill att någon ska klippa ut något hjärta eller klippa bort copyrightskyddningen, eftersom det är hjärtan över hela bilden & inte bara på ett ställe till exempel.
Men själv tyckte jag inte den förstörde bilderna, & hoppas inte ni heller tycker det.

VAD TYCKER NI OM BILDERNA jag fotograferat? <3 ...& vilken är eran favoritbild?



God natt, good night, góða nátt, kalinichta, bonne nuit, hyvää yötä.
-Haha, ja. Ni får sova gott helt enkelt. <3 ;)





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-04-01 13:05:13

Ja vi älskar oxså dina bilder, så vacker lyster och som om dom har tagits från ett dimmigt men ceon ljus bakom så snygt och så bra tagna. Ja gör du en tavla, det blir snyggt. Cinnamon är oxså väldigt gullig i förra bloggen, bra bilder på söt hund!/ Kram

Postat av: W

Publicerad 2009-04-01 15:51:53

Ojojojoj, WOW ! O.O

Shit vad fina! Tycker VERKLIGEN att du ska förstora ett! :D:D

Postat av: Mi & Kári

Publicerad 2009-04-01 16:35:42

Ja, väldigt fina bilder. Och du har fått fint här inne också :)

Postat av: Sis (;

Publicerad 2009-04-01 16:37:51

;oooooooo SÅKLART DU SKA VARA NÖJD MED DINA BILDER!

<333 shit, förstår verkligen verkligen att du är nöjd med dom. Så himla vackra alltså (:



Åhh, de är sååå himla skojj att prata med dig i telefonen! SUUUPER! :D vi måste prata ikväll också såklart :D <333

Hannah, Min ängel :] <3 De va väll endå tur att jag fångade dig från himlen? <3 thihi (;



Älskardig, <3 puuuuuuuuuuuuuuuuss!

Postat av: -

Publicerad 2009-04-01 20:39:17

bara så du vet, du behöver bara skriva ett litet © nere i hörnet eller nått för att lagen ska gälla.. sen kan du anmäla vem du vill som tar bilderna. tänkte bara säga det.

Postat av: Hannah själv

Publicerad 2009-04-01 20:48:52



- :



Jo, jag vet att man bara behöver göra ett litet © i hörnet för att lagen ska gälla, men man kan faktiskt klippa bort det då & använda det utan tillåtelse.

...Och om jag inte hittar den sidan som tagit dom, så vet jag ju inte om det & då fortsätter den ha de bilderna & låtsas att det är deras bild, till exempel.

Om du förstår hur jag menar. ;)

Så jag vet om det, absolut. Men tack ändå för "tipset".



/Webmastern Hannah

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-02 21:53:02

Vilka coola bilder du har tagit bästa bästis! :) va roligt att du kanske ska förstora andra bilden och ha i en ram på ditt rum (Y)

Nejnej, jag tyckte inte att copyrightskyddet förstörde bilden eller något, jag förstår precis vad du menar med att någon kan klippa bort något från bilden, det hade inte alls vart kul om någon skulle göra det.. så fina bilder verkligen <3 förstor att du är nöjd med dom :) PUSS, nu ska jag fortsätta kommentera dom andra bloggarna. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela