Paus . . . ?

Publicerad 2009-06-05 17:45:11 i Foto - djur

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Jag -oredigerad - älskar dessa bilder . . . Den första är en ny favorit tror jag. :)

Förlåt så mycket för den usla uppdateringen här på bloggen nu, men jag har inte alls hunnit sitta vid datan nu i Juni-månad, har inte suttit vid datan sedan den 1 Juni då jag sist bloggade. Förlåt igen, för den dåliga uppdateringen... Det är så mycket just nu men det är bara 5 skol-dagar kvar tills sommarlov & under sommarlovet blir det jättemycket uppdatering, det kan jag lova. Men jag tror att jag kommer ta en liten paus just nu, känner inte riktigt för att blogga, har inte något att skriva direkt plus att tiden inte finns till. Ibland behövs en paus så. . . .

...Så jag tar en liiiten pytte-paus nu, men imorgon ska vi åka till stugan så kanske är tillbaka från pausen redan då, vem vet? Jag kommer tillbaka från pausen innan den 12:e Juni iallafall, så långt kan jag lova. <3 Sen kommer jag tillbaka med nya, starka tag & nya bilder!

Nu har jag 348 olästa inlägg på bloglovin, jag har missat väldigt mycket under 4 dagar, & jag hinner inte läsa igenom alla nu så ännu mer kommer det komma, för nu ska jag plugga & se en film. :/

T r e v l i g   h e l g !   H e j   s å   l ä n g e .



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-05 18:31:59

Så sant så, ibland behöver man en paus och det förtjänar du <3 (;



Åh, kul att du kanske kommer tillbaka redan imorgon från pausen, då ni åker till stugan.

Wie, va roligt att det blir mycket uppdatering här på bloggen under sommarlovet :) i love dina bloggar ;D Oj shit! :O du har många bloggar att läsa du ;O du prenumererar på många bloggar antar jag? hehe :) <3

Lycka till med pluggandet (Y)



WOW, asså gud vilka fina bilder! riktigt älskar dom, mästerfotografen du :) åh, va fina! jag gillar speciellt den första :) Puss, ha det bäst! <3

Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Publicerad 2009-06-05 19:37:01

Hejdå så länge

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-06-05 20:49:47

Känner sig dig. Har inte heller ng lust med o blogga, funderar på o lägga bloggen på is ett tag. Gillar den första bilden skarpt. Hoppas ni har en trevlig helg!

Postat av: Hannah Hale [FOTO & STUFF]

Publicerad 2009-06-06 20:29:45

väldigt fina bilder!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-06 22:42:22

Förstår om du vill ta en paus... Kan vara rätt så skönt ibland att inte tänka på bloggen så mycket.

Men snart är det sommarlov, och då har vi all tid i världen. nästan

Kram Emelie

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-07 11:27:24

Jag förstår precis! Ibland behöver man en paus från bloggvärlden! Ha det så jättebra i stugan! <3 :)

Postat av: Linnea & feluringarna!

Publicerad 2009-06-07 20:35:30

hej hannah du tar verkligen super duper fina bilder och din hemsida är helt underbar!

Krmara Linnea och feluringarna!

Ha det så bra i Stockholm:D

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-06-08 01:07:04

Ha det så skönt under pausen och samla ny krafter/ boxerkramar till er alla!

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-06-09 17:08:09

Ja ibland behöver man faktiskt en paus och bara få andas ut. Så absolut ska du ha det. Vila på nu så höres vi när du är tillbaka igen :)



Kram kram

Postat av: shanie

Publicerad 2009-06-10 13:01:00

Är inne och njuter av dina bilder igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela