Linn & Alva | the twins

Publicerad 2009-06-17 03:28:58 i Blandat

Foto: Hannah Larsson
En helt random bild som jag faktiskt gillar starkt! :)Vet inte vad det är med bilden som jag tycker blev så speciellt men jag gillar´t. :D Bilden är fotad av mig &
 oredigerad som vanligt. ;) <3

Klockan är över 03:28 & här sitter jag & kollar igenom foton från tidigare i år som jag kan lägga ut i bloggen eftersom jag inte kan ta några nya bilder just nu, lyssnar på musik, tuggar tuggummi & smäller bubblor (säger man så?) . . . som jag kanske ska ta & sluta med eftersom alla sover. Haha. x) Blir en vana att nattblogga nu, men det är sommarlov & då får man göra vad man vill, inklusive vara uppe hela natten & göra ingenting-alls-hela-natten-lång. :D Eller vad säger ni? :) Tummen upp för sommarlov!

Imorgon ska vi träffa Linn & Alva. [länk till min gamla bloggen]  Två tvillingar som mamma hade på dagis när dom var 1-3 som jag sedan brukade vara barnvakt till innan dom flyttade till Thailand som dom gjorde för 2 år sedan. :)  Dom kommer hem två gånger om året hit till Sverige & då brukar vi träffa dom. :) Ska bli jätteskoj att träffa dom imorgon. Men är ju helt perfekt [ironi] att jag inte har någon kamera alls & inte kommer kunna fota något alls. Perfekt att du skulle lägga av precis nu kameran... Har fortfarande inte klurat ut hur jag ska överleva utan den, är helt beroende av den som den kameranörd jag är... Jaja, kul ska vi ha i alla fall, tvillingarna & jag! :) Nu ska jag sluta babbla på, sluta smälla bubblor & se en film.. Eller bara fortsätta sitta här & kolla igenom bilder från tidigare i år.. Extremt svårt val. xD Jag tror jag kör med både & jag. (a) Haha, vad ironisk jag blir såhär på natten, fast det kanske jag alltid är utan att jag tänker på det? Hehe..

Jag kom även på nyss att det är exakt ett år sedan jag & tvillingarna sågs sist, inlägget jag länkat till ovan är från den 17 Juni 2008, & idag är det den 17 Juni 2009. :)

Hejs! Nu bliré film & tugga-tuggummi-utan-att-smälla-bubblor!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-17 12:41:10

Vilken fräck bild :) (Y)

Hehe, japp det är ju sommarlov och då får man göra vad man vill ;D som att vara uppe på natten o blogga ;)



Va roligt att ni ska träffa Linn & Alva :) när ni inte träffar dom så ofta heller så är det ju extra roligt, antar jag? ;) ifall du skulle vilja ta några kort så kan du ju testa med kameran du hade innan systemkameran? ;D <3

Ha en underbar dag! puss&kram :)

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-06-17 19:32:05

*SV:* Tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela