Strålande sol! :)

Publicerad 2009-06-16 15:00:07 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Idag är det strålande sol, blå himmel & bara några få små moln . . . Och såklart har kameran inte mirakulöst börjat fungera. Hur ska jag klara mig utan den? :´( Idag är det även den första soliga dagen på sommarlovet, & då vill man väl fota massor, i alla fall jag. Jag har ju ganska många bilder kvar från stugan förra helgen, & ena dagen där var det soligt så jag bjuder på några [oredigerade] bilder nu från den soliga dagen. ;) Hoppas att ni gillar dom. <3

Idag är det även den 16 Juni, tiden går extremt fort tycker jag . . . Eller så är det bara jag som sover bort hela dagarna . ? Haha. Ta det som passar bäst. ;D

Hoppas ni alla får en fin Tisdag. (:



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-06-16 15:50:46

Tråkigt med kameran! Följer också din blogg med bloglovin, himla smidigt är det. Trevlig Vecka!

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-06-16 15:59:42

Sv: Hehe, tack så mycket! :)

Hoppas du får en bra dag.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-16 16:49:15

Jättehärliga bider! :) <3 gillar verkligen dom.

Åh, förstår att du vill ha kameran nu, speciellt när det är så fint väder, sån himla otur! :(



Håller med dig, tiden går verkligen extremt fort! :O imorgon har en vecka gått på mitt sommarlov, shit! kan inte fatta det :O

Tack, hoppas ni också får en fin Tisdag :) love <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela