R a b i e s s p r u t a

Publicerad 2009-06-29 16:07:28 i Hundarna C

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag]   -oredigerade bilder
Gillar dessa bilder väldigt mycket! Vad tycker du om dom? :) <3


Shiiit! Det är 30 grader i skuggan & det måste vara över 40 grader i solen. :O Jag var nyss ute på balkongen & solade lite, men kunde inte göra det länge alls, det var för varmt. :P Fast jag klagar inte alls på värmen, älskar värmen! :) Sitter just nu i mitt rum med en fläkt i ansiktet. x) Ska strax ut med hundarna på en promenad & busa lite. (:

Jag vill åka & bada för det är så varmt, går knappt att göra något annat ute just nu, fast det hinner vi inte idag... xD För senare ska mina sötnosar ta rabiesspruta, för dom ska nämligen ta pass så vi kan åka utomlands med dom. :D

Hur varmt är det hos er, lika varmt som hos oss? :) Nu ska jag gå ut med hundarna & busa lite som sagt. :) Ciao.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-29 17:58:39

Riktigt fräcka bilder! :) (Y)

Visst är det supervarmt idag! det går inte att sitta länge i solen för att det är så himla varmt, men här klagas det inte heller ;) älskar ju värmen :D Förstår att du vill åka och bada, det vill jag också! ska nog ta mig ett dopp snart :) har inte hunnit tidigare idag, har shoppat lite med mamma :) fick köpt ett par nya skor, (till handbollen) flera par sockar som såklart inte behövs just nu i värmen ;) men tänkte ha dom när jag har skorna, ska nämligen åka på handbollsläger nu på söndag så därför jag köpte det sen har jag också köpt en bikini :)



Va kul att vovvarna ska ta pass så ni kan åka utomland med dom också :D har ni planerat någon resa ännu? :) Puss, ha det bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela