Nassen... |kameran överlevde inte|

Publicerad 2009-06-16 01:29:30 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Tänkte bara säga att ni kommer få massor med gamla bilder en obestämd tid fram över, inga nya alls... Kanske inte hela tiden såhär gamla som bilden ovan, men min kamera är sönder på riktigt... Den överlevde inte... :o Vi sökte & kollade om det fanns någon som hade fått samma problem med sin kamera som jag fått, & det var det. Då hade dom också skrivit hur dom gjort för att bli av med det, ungefär 5 olika tips. Jag har testat ALLT & lite till nu men ingenting hjälper. :´( Riktigt ledsen nu. :/

Kommer inte kunna fotografera alls på en obestämd tid om inte min kamera mirakulöst bestämmer sig för att börja fungera, vilket nog inte kommer hända... Utan jag får nog skicka in min kamera så dom får laga den, eftersom jag inte haft den i ett år ännu, utan bara sedan den 8 Januari iår så tror jag att jag får en ny eller att dom kommer reparera den gratis, fast jag har inte någon koll alls på det där så det är bara vad jag tror... & hoppas.

Jahopp, nu kommer ni få gamla bilder hedan efter. Hoppas det inte kommer göra någonting? Har ganska många valpbilder på Cayenne från 2007, det gillar ni & se va? :) Dock är vissa suddiga & har dålig kvalité & sånt, men det hoppas jag inte gör någonting. Denna bild ovan tycker jag är otroligt gullig. Min vovve är för underbar han. <3 Gjorde allt svartvitt förutom Nasse, tyckte det blev finast så. ;) Hoppas ni tycker om den, det gör jag. 
Cayenne ♥ Nasse. ;)

Tack till er som hållit tummarna för att kameran skulle fungera, tyvärr hjälpte inte det. :/ Åå, varför ska detta hända just mig? :( Har jag inte redan otur som det är!? Imorgon ska vi också hitta på massor med kul, få besök av två söta tvillingar [eventuellt] & det är första gången på ungefär ett år tror jag det är... Då måste man ju fotografera massor.

Ursh vad jag är ledsen på min jävla kamera. [Förlåt för språket, man ska inte svära, jag vet... Men just nu är den så dum mot mig:@


-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -

 
Haha, det blev nattbloggning idag igen. Jag tror inte
så många är vakna men jag bloggar såklart ändå!  :D 
Haha. Det är så roligt att blogga, någon som håller
med mig om det? :) <3    Hannah älskar att blogga! :)

Puss, nu sätter jag punkt här, blev ett ganska långt inlägg, hoppas ni orkade läsa hela.




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-16 10:14:45

Så tråkigt Hannah :( Lider verkligen med dig, jag är själv helt beroende av min kamera, och det följer med mig varje dag. <3

Kram, ska ni göra idag?

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-16 11:59:51

Gud vad tråkigt!! Hoppas den vill fungera snart igen! Håller tummarna på att den går att laga eller vill fungera av sig själv igen. Om inte så tror jag att du får en ny, för det är ju ett års garanti på den! Och då får jag också hoppas att min inte pajjar på samma sätt..



Ha en bra dag iaf! :)<3

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-06-16 12:00:46

Hej Hannah, vi förstår att du är riktigt sur på din kamera, varför skall det alltid hända när man vill så gärna ta kort, du får väl låna mammas så länge, men klart det är inte samma som egen, jag vet, vet vet, man blir ju så arg. Men söta bilder på Cayenne kan ju inte bli för mycket, så det ser vi gärna, han är så gullig, söt bild på nasse oxså/ kramisar

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-16 12:09:39

Nej, gud va tråkigt att kameran är sönder nu :( men eftersom du inte haft den i ett år så måste du väl ändå få en ny eller få den reparerad, som du säger. Förstår att du är riktigt ledsen nu.. :/

Nu får vi hålla tummarna för att din kamera bestämmer sig för att börja fungera igen, hoppashoppasHOPPAS (Y) <3



Bilden på Cayenne och Nasse är supersöt ;D <3 gillar när du gjort hela bilden svartvit förutom Nasse :) Självklart gillar i att se valpbilder på Cayenne, superskoj det också ju (Y)

Håller med dig helt och håller, det är jätteroligt att blogga ;D



Sv: Japp, det var jätteskoj att träna på klubben igår (Y) :D åh va kul att du tycker vi är så duktiga, snällaste du <3 :) blir jätteglad ska du veta (L) Ja, visst är det konstigt att det inte går att få in videoklippen på datan när vi filmat med videokameran.. ja, jag tycker ju det, på något sett måste det ju gå.. i hope so! ;O

Föresten, ni går väl fortfarande i den där agilitykursen du och Cinnamon? :D på måndagar är den va? hur har det gått? :)



Hehe, du får ett lycka till i efterskott av mig ;) hoppas det gick bra att somna? och att du sov gott ;D thihi.. ha det bäst och vi håller som sagt tummarna stenhårt för att din kamera ska börja fungera!! (Y) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela