Lisamatildakarlsson.blogg.se - Matilda´s design jag gjort :)

Publicerad 2009-06-18 17:14:32 i Designer

Matildas blogg jag har gjort.

-KLICKA HÄR FÖR ATT SE DEN LIVE eller klicka på bilden för att se den i större storlek-


Här ovan är då Matildas design jag har gjort. :) Själv är jag faktiskt väldigt nöjd med den, & det är Matilda också, hon tyckte att den blev jättebra, vilket var det som är meningen. ;D Jag hade egentligen inte någonting att gå efter på denna design. ;) Så jag gjorde bara som jag tyckte blev bra. Hon ville ha den rosa & somrig, vilket jag tycker att jag lyckades med att få den. :)

Såhär skriver hon också på sin blogg; "Och ett JÄTTE STORT TACK till HANNAH som har gjort designen !! Hur snyggt som helst!! Gillar den jätte mkt (: Tack tack igen! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig!!!" - jag är glad att hon gillar sin design! :D
Hoppas att ni också tycker att den blev fin. <3

Vad tycker ni om hennes design...
-får jag godkänt ? :) <3


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Matilda och Bea

Publicerad 2009-06-18 17:26:40

TACK SÅ MKT IGEN!! <33

Postat av: irma arvidsson.

Publicerad 2009-06-18 18:43:51

*SV:* Tack! ;) Jaa, det gör jag! ;D

Postat av: Emma

Publicerad 2009-06-18 19:35:44

sv: taack du. :D:D



fin design du gjort. :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-18 19:59:30

Designen blev kanonfin!

Du har verkligen lyckats med att få den rosa och somrig (Y) godkänt räcker inte för denna design du gjort, klart att du får MVG ;D

Förstår att Matilda är nöjd med den.



Kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-18 22:44:48

Trevlig midsommar på dig själv! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela