GLAD MIDSOMMAR! <3

Publicerad 2009-06-19 00:25:04 i Blandat

© Hannah Larsson

G l a d   m i d s o m m a r   a l l i h o p a !   : )
Denna bild ovan är kanske inte är så 'rolig' midsommar-hälsnings-bild... Jag hade tänkt ta en bild på Cayenne & Cinnamon med en midsommarkrans på huvudet. ;) Det skulle blivit en sån fin midsommar hälsning ju! Men jag har ju ingen kamera så nu går det ju inte, jag kan inte överleva länge till utan den. :( Men ni får helt enkelt nöja er med denna. ;D Hoppas ni får en riktigt fin midsommarafton.

Idag ska jag & resten av familjen åka ut till stugan & fira midsommar, riktigt mysigt. :) Jag tar med mig datan så det blir säkert bloggning under helgen. Jag kommer nog att fotografera lite med digitalkameran, så några bilder under helgen blir det nog också ska ni se. :) Skojsigt värre!

Vad gör ni nu under midsommar? :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-19 09:38:07

Gud vilken fin bild, superläcker! :D (Y)

i like it, eller rättare sagt: i love it! ;)



Tack tack, hoppas ni också får en riktigt trevlig midsommar. Låter som att ni kommer få det jättemysigt, va roligt att ni ska till stugan :D wiiie, va bra att du också säkert kommer ta några bilder med kompaktkameran :D (Y)



Som dagt, ha nu en riktigt underbar midsommar! Puss& Kram <3

Postat av: Sofie & Sally

Publicerad 2009-06-19 12:44:27

Glad midsommar önskar vi Er! Hoppas du snart får tillbaka din kamera!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela