exercise in the sun

Publicerad 2009-06-27 18:58:10 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag]   -oredigerade bilder

Idag har jag & mamma varit ute & cyklat. Jag fick nämligen en ny cykel Torsdags. :) Jag motionerat ganska bra på sistone, tycker jag i alla fall. (;

     I torsdags gick jag 7 kilometer med hundarna.
     Igår gick jag 6 kilometer med hundarna & cyklade 1 mil. :D
     Idag cyklade jag & mamma ca 3 mil. :)

Plus att det har varit 25 grader varmt ute, om inte mera... Hur varmt som helst! :O Är helt död nu, fast det är riktigt skönt också. :) <3

Måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men eftersom jag inte har en kamera just nu & det är helt underbart väder så ska man ju inte vara inne & sitta vid datan. De flesta är ute just nu också, så är nästan ingen idé att uppdatera för fullt då inte så många är inne & läser bloggar i detta väder! ;D Men hittade några ganska gamla, somriga bilder [även bilderna ovan] när jag var på långpromenad med hundarna i Maj, så kanske lägger in lite bilderbloggar då & då nu, för gillar bilderna starkt som jag tog då. Och de bilderna har jag inte lagt in ännu. ;) Hoppas jag får tillbaka min kamera snart, saknar den så himla mycket!!! ;)

Hoppas ni har det underbart allihopa i detta underbara väder, det har jag! :)
Puss på er, nu ska jag gå ut med min prinskorv Cayenne! :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-27 19:39:14

Du har jobbat på bra Hannah <3<3 Du är bäst!!! :) Hoppas cykeln är fin :P



Ily <3<3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-27 19:52:20

Sv: Jag ska träna styrka och imorn åker vi till kusten. Så härligt. Älskar det verkligen! :D Och imorn ska jag kanske övningsköra för första gången... (har kört en gång innan... men bara typ 10meter, så jag tkr inte att det gills. :P)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-27 20:22:29

Finfina bilder <3 :)

Oj, riktigt bra de du, att ha motionerat och cyklat så mycket :) (Y) visst känner man sig så duktig efter man han gjort det? hehe ;D



Ja, det är ju så himla underbart väder ute, då vill man ju passa på o vara ute, inte bara sitta vid datorn hela tiden, typ.. :P

Förstår att du saknar dig kamera så himla mycket, får hoppas på att di får den nu snart :)



Sv: tack för kommentaren i bloggen <3 :) Oj, det måste vart väldigt jobbigt att du inte hade något vatten med dig när du cyklade så långt och det var så varmt också, shit.. förstår verkligen hur jobbigt det måste ha vart <3

Tack så mycket för lycka till:en och för att ni höll tummarna för oss inför agilitytävlingen :D <3 jajamen, vi har tävlat :) ska skriva om det i bloggen nu alldeles strax. Så du vet. Då kan du läsa det där :)



Hihi, tack du <3 för att du tycker min ögonfärg är fin ;P Ha det bäst, puss. Älskar dig också! <33

Postat av: yeah, i's liiilly

Publicerad 2009-06-27 20:38:10

sv; tack ska du ha!



puss

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-27 21:21:14

Sv: Ja. Det ska bli jätteroligt! :D Min syrra kommer skratta som bara den åt mig. xD haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela