en liten humla |närbild| #1

Publicerad 2009-06-12 19:05:04 i Foto - insekter

Foto: Hannah Larsson
Foto:   Hannah Larsson   -oredigerad bild

Är det bara jag som älskar den här bilden? ;)
Ännu en bild jag fotograferat i stugan, tycker denna humla var så söt! :) Älskar ögat, & det är så många detaljer i bilder, som till exempel det lilla pollenkornet på humlans huvud, haha. <3 Jag gillar´t starkt! Hoppas att du också gör det . . .

En ny favorit!



Ps. Bilden får inte kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse . . .
© fotograf Hannah Larsson


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-12 19:10:23

Å nej! det är absolut inte bara du som älskar denna bilden på humlan Superfräck bild, en riktig närbild ;D gillar verkligen denna bild, som du kanske förstår ;D Pusspuss <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-12 19:10:57

Å nej! det är absolut inte bara du som älskar denna bilden på humlan Superfräck bild, en riktig närbild ;D gillar verkligen denna bild, som du kanske förstår ;D Pusspuss <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-12 20:03:10

Jag håller med Sanna <3<3 Superfin!!!

Jag döper den till Melker.



Kram <3<<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela