En 3:a blev det.

Publicerad 2009-06-12 21:44:05 i Blandat

Tredje plats i Kamillas fototävling

Jag var ju med Kamillas fototävling med min bild på huggormen. . . .
& under min blogg-paus jag hade avslutades den. Jag slutade på TREDJE plats på prispallen av åtta stycken tävlande. x)

Är faktiskt väldigt nöjd över det, då den som vann & kom 2:a hade mycket mera besökare än vad jag har & även dom andra som var & tävlade som kom under mig också [tror jag]. Så är nöjd över att jag kom trea, fast att jag inte vann. Första fototävlingen jag är med i också faktiskt, haha!

T a c k   a l l a   s o m   r ö s t a d e   p å   m i g !   < 3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-13 11:38:00

Va roligt att du kom på 3:e plats! och precis som du säger, med tanke på att 1:an och 2:an och kanske de andra som var med hade fler besökare än dig så är det ju jättebra att komma trea (Y) :) Grattis <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela