Drippdropp...

Publicerad 2009-06-13 17:31:54 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Bilder: Hannah Larsson [jag]     -oredigerade bilder

Gud vad tråkigt väder det är, det bara regnar & regnar. :/ Nu räcker det med regn & nu borde solen & den blåa himlen komma fram, eller vad säger ni?
Det är ju faktiskt sommarlov nu . . .   :D

Bjuder på några droppbilder jag fotade i stugan, hoppas ni gillar dom, det gör jag! :D

Någon som har nån favorit av dessa fem bilder? :)


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Nicole ( NicoleBambi )

Publicerad 2009-06-13 18:25:38

Alla var UNDERBARA ! Men min(a) favoriter är : 1 och 5

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-13 19:25:25

Åh, så tråkigt när det bara regnar.. :/ fast vet du, här är vädret jättefint nu faktiskt! trodde inte att det skulle bli så, för i morse var himmelen alldeles full med moln och sen under dagen började det bli mycket finare, och nu är solen framme och det är alldeles blå himmel!! :D hur är vädret hos er nu, bättre hoppas jag! <3 :)



Bilderna är helt underbara, min favorit är nog den första bilden :) PUSS <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-13 21:12:30

Ville bara önska en trevlig sommar! :D Superfina bilder oxå! den första är min favorit! :D Kram <3

Postat av: anna

Publicerad 2009-06-13 21:27:30

Fina bilder gillar dom mycket. Håller med nu vill jag har sol !!! Vad har du gkort idag?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela