The puppy Cayenne. :)

Publicerad 2009-07-02 03:11:49 i Blandat

Min lilla puppy. ;D

Kollade nyss igenom lite valpbilder på min lilla vovve & då såg jag denna bild. Tänkte bara visa den. Jag personligen älskar den här bilden trots att kvalitén inte är den bästa. Detta är faktiskt en av mina absoluta favoritbilder på Cayenne som valp. Har ingen aning om vad det är som gör den här bilden till just min absoluta favorit, men den utstrålar liksom Cayenne. Haha, det är svårt att förklara. ;) Men jag minns det första dagarna med Cayenne som om det var igår. Jag låg på golvet & bara tittade på honom, min alldeles egna hund, medans han gick runt & strosade, satte sig ner & tittade sig omkring & utforskade hans nya hem. Tror att det är minnerna jag minns när jag tittar på den där bilden som gör att jag älskar den så mycket, för det är det jag gör - älskar min Cayenne, mer än någonting annat. <3

Nu hade jag tänkt sova. Klockan är ju trots allt 03:11 & jag hade tänkt gå upp tidigt imorgon & gå ut med hundarna på en långpromenad, men nu får vi se hur det blir med att gå upp tidigt, tror ni jag lyckas? :P Jag själv är ganska tveksam... God natt! <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-02 10:16:39

Naw, va han är söt Cayenne!

Som valp & nu! <3 :) helt underbar bild på han när han var valp, gillar verkligen den.



Härligt med en tidig långpromenad :)

Hehe, det blir ett lycka till i efterskott det här xD gick det bra föresten? :) Puss puss <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-02 11:40:25

Åh! Va söt! :D

Sv: Jag har tränat... och sen i eftermiddag blir det mer träning. Är skraj för att tappa allt jag byggt upp under alla jobbiga träningar i vintras/våras. Men jag har fått ett bra rehabprogram som kommer användas flitigt! :P

Postat av: Ctina

Publicerad 2009-07-02 14:33:12

naaw tack gossan! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela