Ny familjemedlem har flyttat in.

Publicerad 2009-07-26 22:55:59 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson

Egentligen måste jag säga att rubriken är helt fel, den stämmer inte alls... Om man inte ser en kamera som en den av familjen, vilket man nog kan säga att jag gör då jag inte kan överleva utan den. Mamma & pappa har köpt en systemkamera. Sony alpha 350. Sony!? Dom borde ju köpt Canon, Canon är ju bäst. ;) Haha, man kan även säga att jag är en riktig Canon-älskare...

Stativ köptes även idag, som jag & mamma kommer dela på (för tror inte pappa kommer fota så mycket nämligen därför är det mammas & mitt, men vem vet? Pappa kanske satsar på att bli värsta fotografen nu. ;D Haha). Sen köptes även en sprayflaska, jag kom på det förra gången jag var i stugan, att vi inte hade någon där. Jag orkade inte vänta på regnet & ville så gärna fotografera vattendroppar så nu kan jag det, även fast det inte regnat. :D

Yay, kameranörd? -JA! Vänta, det kommer mera...

Jag fick även en bok, en kamerabok idag. Om Canon EOS kameror & om olika inställningar osv. Riktigt rolig att läsa, har dock inte läst klart den ännu då men hittills är den intressant. :) Sedan köptes väl inte så mycket mera, lite småsaker hit & dit. ;) Men när jag kom hem idag fick jag även en platt-TV av mina föräldrar. :) Tack så jättemycket! :D

Sprayflaska + blommor + Hannah + kamera = bilden ovan.
Vad tycker ni om den? Själv tycker jag den blev fräck, fast det kanske bara är jag?




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-07-26 23:36:53

Men visst är väl endå Canon bäst?? :D haha! kul med nya kamera grejjer.. Jag längtar super mkt tills jag fyller år och (förhoppningsvis) får ett nytt objektiv! :) Bilden var jätte cool! <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-27 09:11:50

Tycker bilden är väldigt väldigt fräck!! :D

Vad har du gjort idag?

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-27 12:21:28

Va roligt att ni köpt kamera grejor :D

Haha, Sony är också väldigt bra ;) <3 canon också! dina bilder är ju grymma! (Y) :)

Wow, fick du en platt-tv :O coolt, som du kommer ha på ditt rum nu då? :)



Ja, bilden blev jättefräck, speciell liksom. Jättefint! <3 :) nu ska jag kommentera andra inlägg du gjort :) Puss. ily!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela