Mina små underbara filurer

Publicerad 2009-07-18 15:57:47 i Hundarna C

Tidigare idag fotade jag både Cayenne & Cinnamon, var ett tag sedan jag fotade båda två tillsammans så tyckte det var dags att göra det nu, speciellt i detta underbara väder vi har - sol & blå himmel. :) Dessa bilder är verkligen starka favoriter hos mig nu, så hoppas att ni gillar dom också.

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson 

Nu ska jag fortsätta träna agility med Cayenne, det är så himla kul. Agility är livet det! Cayenne är riktigt duktig också, gör stora framsteg i det vi tränar. (Y)
Hihi, bloggar ganska mycket nu, men det är så skoj speciellt nu när jag kan lägga in större bilder & har mycket nya foton jag gillar också. Jag hoppas ni också gillar mina bloggar, släng gärna iväg massa kommentarer också. Det gillas mycket. ;) Skriver mera senare. <3 Kram.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-07-18 16:07:19

Gud vilka sötnosar! Och vilka fina bilder. Önskar att jag kunde fotografera så. Har en jättefin digitalkamera, men jag vet inte ens hur man gör för att få bakgrunden suddig... =/

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-18 16:37:15

Åh, gud vilka fina bilder på sötnosarna :) gillar dom starkt! dom är ju bara för söta tillsammans :) <3



Ja, visst är agility så himla kul! agility är livet, precis som du säger :) Va roligt att det går så bra när ni tränar, fast det var väl ingen överraskning precis? ni är ju så duktiga så! :D <3



Ja, det är superbra att du bloggar såhär mycket nu :D i love it! klart att vi gillar dina bloggar, vem gör inte det? :D Puss, nu ska jag svara på dina kommentarer jag fått :D<3 wiie. Pusss

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-18 17:12:57

Härligt att ni har bra väder. Här ösrängnar de. Agility är värligt kul. Roilit att de går bra för er. Funderar du på att tävla?



sv: jag har haft freesyle porgam förut. Här tälvat med Vicky 3 gånner. Ska sbart göra de ingen. Då ska Cinco deutera ochså. =)

Kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-18 21:12:20

Sv: Åh, jag vill oxå ha fint väder! :D Vi var på bio och när vi skulle cykla hem kom världens skur. :/ Inte roligt... Hoppas att det är bättre väder imorrn.

Postat av: Moa

Publicerad 2009-07-18 22:31:05

Fina bilder! (:

Sv: Jag fotar också alltid manuellt, jag tänkte mest på om du använder AV, TV, P läge eller vad du använder ;) Mitt personliga favorit läge är AV, för att det blir mer skärpedjup i bilderna :D<3

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-07-18 23:08:04

Svar: Tack! :D

Haha, ja visst är det så! Så tråkigt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela