Cinnamon & fotbollen.

Publicerad 2009-07-28 18:01:13 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

Cinnamon älskar verkligen bollar. :) Han är helt tokig i dom. Fotbollar har han börjat älska nu också, han tar dom i munnen & springer iväg. Dock är det en liten fotboll på bilden här. ;) Haha, Cinnamon hade bestämt sig för att rymma ut på åkern så han sprang i det höga gräset ut mot åkern (åkern ligger precis utanför våran tomt) precis när det hade spöregnat så han blev riktigt blöt som ni ser. ;) Sötnosen.

Jag tog bilder på hundarna innan idag som jag riktigt älskar, gud vad jag är nöjd över dom! :O Känns som att det var några av de bästa bilder jag tagit, åtminstone på hundarna! :D Håller även på att göra en ny layout, spännande va? :) Fick bara en idé sådär, som alltid & den är snart klar. Får se hur den blir sen. :) Haha, fast hittills är jag väldigt nöjd över den, & en av bilderna jag tog tidigare på hundarna som jag är så nöjd över är som header. :)

Nu ska jag träna mera agility, för nu har det spruckit upp riktigt & är sol & blå himmel. Härligt. Pappa ska nog även filma, så det kanske blir någon liten film på det senare eftersom några ville se när jag & vovvarna tränar agility. <3 Nu har vi även en videokamera, så hoppas kvalitén blir bra. (y) Kram.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-28 22:19:43

Hihi, vilken kanon söt bild på Cinnamon :) visst är det gulligt när dom tar tassen på bollen, så brukar också Spicy göra :) hihi <3 sötnosarna alltså ;)

Åh, asså det blir så himla fina färger i dina bilder, har du någon speciell inställning, eller har du börjat redigera dina bilder? :) <3 kanon fint är det verkligen. Älskar alla dina bilder, och det vet du :) (Y)



Vad roligt att du blev så nöjd med bilderna du tog på vovvarna :D shit dom måste vara otroligt otroligt fina då om det är några av de bästa bilderna du tagit. Alla dina bilder är jättefina! :) <3 åh, ny layout så skojsigt ;D thihi.. alltid lika roligt att se dina nya layouter och det är samma varje gång, man älskar dom helst enkelt :D (Y) ska bli spännande o se den nya layouten som du har pågång. :D

Wiiie, vad roligt om det kommer ut en film när ni tränar :) kan tänka mig att det är mer än jag som vill se det? ;D <3 härligt att vädret blev bättre, tummen upp för det (Y) :D Vad roligt att ni har köpt en ny videokamera, kvalitén är säkert jättebra (Y) :)



Ha det bäst. Puss. ily! <3 du är Bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela