Bolltokiga Cinnamon

Publicerad 2009-07-19 14:28:41 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Halloj. :) Blir mycket bilder på hundarna nu har jag märkt. ;) Men lite senare så ska jag lägga in naturbilder som jag fotade igår. Hoppas ni gillar dessa bilder på Cinnamon i alla fall. :) 

Han riktigt flyger efter bollen som ni kan se, han är riktigt tokig i bollar. Knasiga lilla vovve. <3 Han älskar när man kastar iväg bollen så kommer han tillbaka & lämnar den, sen älskar han också när man kastar den mot honom så hoppar han upp i luften & så fångar han den, han är jätteduktig på att fånga bollar sådär. ;D Måste filma det någon gång, skulle ni vilja se ett videoklipp på det? ;) <3

Hoppas ni får en fin söndag. Tänkte avsluta detta blogginlägg nu, bloggar mera senare.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-19 15:29:41

Fina bilder!



Sv. Neh, jagär inte så förtjust i blåbärs plockning.

Det är så drygt.:| :D

Men hundarna gillar det. :)



Idag ska jag till bhk och träna agility i spöregn. Jag tänker banne mig inte sluta träna bara för att det regnar. :P



Själv? Ha det bra!

Postat av: moa

Publicerad 2009-07-19 16:54:01

haha söta bilder! :) mina hundar är lika bolltokiga ;)<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-19 20:19:55

Åh så söt han är Cinnamon :) bolltokig precis som Spicy ;) så himla fint kollage du gjort, jag riktigt älskar det :) haha, den där bilden är ju rolig när det flyger gräs efter honom, man ser det verkligen ;D också är hans blick och uttryck i ansiktet så himla roligt och gulligt. :D <3



Ja! det skulle vara superskoj att få se ett videoklipp när han busar med bollen :D så det får du gärna lägga in :) Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela