Agilityskoj

Publicerad 2009-07-29 13:05:06 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson

Cayenne & jag har tränat ganska mycket agility idag, från & till då det är ganska varmt måste han vila mycket också. :) Jag har ställt upp en kombination där det inte behövs så mycket handling, då jag inte gått den kursen ännu, fick ju en spicka i benet så jag missade hela handling-kursen. Så denna kombination är det bara ett bakombyte sen är det mest bara att köra på. Dock är det ganska mycket svängar. 8-pinnars slalom är också med i kombinationen jag byggde upp, & Cayenne kör slalomet väldigt bra, fast ibland missar han den näst sista pinnen då han har liiite för brottom. :) Riktigt duktigt tycker jag ändå då vi inte tränat slalom så mycket & det var ett tag sedan vi körde 8-pinnar. Han har även en bra fart i slalomet. :D Två tunnlar & två hopphinder är det sen också, så det är inte en jättelång kombination. ;P Ska försöka rita upp kombinationen jag byggde upp, om ni skulle vilja se den?

Jag ska även be mamma eller pappa filma för det blev inte så att det blev filmat igår. ;D Nu ska jag inte sitta här & skriva mera, utan fortsätta köra agility med både Cayenne & Cinnamon, fast Cinnamon får inte någon kombination med slalom då han inte kan det ännu. :)

Det är så himla roligt, jag kan verkligen inte vänta tills vi kommer börja tävla! <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-29 14:10:52

Häligt att de går bra med Agility. Såklrt att du ska tävla. Jag vill se bård kombinsonen och en Film.

sv: Japp så klat att jag ska träna agility på kubben. Har fickat en klass 2 banna jag ska träna på. Kommer att träna Freesyle ochså.Om jag får tid,.

Kram

Postat av: Nicole ( NicoleBambi )

Publicerad 2009-07-29 16:44:46

Cayenne är så söööt <3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-29 19:36:35

Jag längtar också tills jag ska börja tävla!

Whiii!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-29 19:54:00

Gud vilken härlig bild på Cayenne när han springer igenom tunneln! :) han ser verkligen ut att tycka om det. Agility är ju livet! :D

Det verkar som det gått jättebra för er på träningen, duktiga niii :) jadå, det skulle vara skoj o se kombinationen som du och Cayenne körde. :) wiie, kul att du ska be din mamma eller pappa filma när ni kör (Y) :D ja, visst är det så himla kul att träna! förstår att du längtar tills ni ska börja tävla! :D



Sv: Tack, kul att du gillar de två bilderna på blomman. :)

Ja, jag brukar fota i auto ;)

Japp, jag förstår precis hur du menar. Det kanske är bra att du tränat Cayenne då eftersom det han du tränat med mest o så :)

Ha det bäst. Puss. ily! <3

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-07-29 22:06:20

Svar: Tack Hannah! :D

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-07-29 22:36:43

Men så kul att ni har kommit igång igen och att Cayenne kommer ihåg, så duktig han är. Ja du Hannah du är så påhittig och kul för hundarna oxså att träna. Fina bilder oxså så klart. Boxrarna har ju boxerbesök så vi har fullt upp Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela