Trevlig heeelg!

Publicerad 2009-12-11 20:52:39 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Efter mycket om & men så skickade jag iväg bilden till förstoring. :) Det blev inte den bilden jag tänkt först utan hittade en annan jag gillade mycket bättre. En bild jag blir glad av bara att titta på, hundarna ser ju så lyckliga ut. Dem ler ju också - Cinnamon på sitt egna sätt. Där har ni verkligen den sanna Cinnamon. Sötkorvarna alltså! ♥

Sedan, eftersom mitt rum är gult & så har jag röda detaljer sådär lite överallt, då tyckte jag det passade bättre med en bild i svartvitt då jag personligen tycker grönt, rött & gult inte passar så superbra ihop. Sedan ville jag även inte ha så somrigt, eftersom det är vinter nu därav blev det svartvitt. Jag gillar det, vad tycker du?

Idag var även jag & mamma nere på stan, jag köpte ett par leggins, med liknande ormskinns material (haha, det är ju såklart inte riktig ormskinn men jag hoppas ni förstår ungefär), två tröjor - en till min födelsedag & kanske en till julafton. Jag fyller ju 14 år nu på söndag - Lucia så jag ville ha en tröja till då så det fick jag. :) Hittade inga bilder på dem, men det kanske, kanske blir någon bild på söndag, det återstår & se om någon skulle vilja se dem? Fick även ett par örhängen, tack!! 

Nu ska jag fortsätta se på IDOL 2009! Jag hejjar på ERIK, vem hejjar du på?
Hund 2009 imorgon förresten, jag ska dit. Någon mera?


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-11 21:41:12

Vilken söt bild du förstorat på dina små vovvsingar! :D <3 man blir ju bara för glad av att kolla på den underbara bilden alltså, deras underbara léenden smittar verkligen av sig :)



Så roligt att du fick shoppat lite grejer idag, alltid roligt när man hittar saker i affärena, inte sant? ;) ohja, såklart vi vill se bilder på kläderna du köpte, skulle vara skoj! :) (Y)



Hejjar också på Erik, tycker båda är bra men jag hoppas att Erik vinner :)

Roligt att du ska på Hund 2009 imorgon föresten (Y) :)



Ha det bäst, puss! <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-11 22:03:25

Du har ingen mejl eller liknande (ex. gästbok) som jag kan skicka lösenordet? Vill inte att det ska vara synligt för alla (A) :)

Kram, trevlig helg!!

Postat av: Lea

Publicerad 2009-12-12 15:49:09

Åh, jag älskar bilden (helt UNDERBAR, blir också glad av den)! Svart/vitt gör sig helt klart bäst på väggen. Har en hel bildvägg i svart/vitt, men på ponnyn jag hade. Planerar att byta ut dem, vill såklart att Leo ska sitta på väggen istället :o) Men de är ganska dyrt med stora planscher. Vart beställde du?



Jag har två objektiv jag använder. Ute blir det oftast telezoomen, en Canon 70-200mm f/4 L IS USM. Och inomhus 50mm f/1.8 II. Du har alldeles rätt, högt bländartal = låg siffra. Tycker också de är lite flummigt :o)



Hihi. Har räknat lite på de där med kameraköp. Sparar vi 500kr i månaden så kan vi sedan köpa den efter 4 år. Oj... eh, glöm de där. Får hoppas på en förbannat snäll tomte :o)



Hoppas ni får en myslördag,

kram från mig och Leo.

Postat av: Wilma

Publicerad 2009-12-12 17:11:04

Hej Hannah! :)

Det är Wilma, om du kommer ihåg mig, höhö. :)

Undrar om du är intresserad av ett länkbyte? ;)

/ - MRLOTUS.WEBB.SE -

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela