En favorit från hösten

Publicerad 2009-12-06 14:01:34 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Det känns konstigt att titta tillbaka på hösten då det inte känns som att det är vinter ännu. Ja, något saknas! -SNÖN! Jag vill verkligen ha en vit december, framför allt en vit jul!

Här är i alla fall en favorit på Cayenne från hösten, tycker den blev väldigt söt. Vi busade med pinnar i skogen, jag & vovvarna & så fastnade Cayennes stora pinne. Han fick inte loss den så jag fick gå fram & hjälpa honom, men han släppte inte pinnen. :) Kan inte bestämma vilken jag gillar bäst, den i färg kanske.

Vilken tycker du?

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Maja o Djuren <3

Publicerad 2009-12-06 14:58:27

sv: tack så mycket och detsamma.

Tycker bättre om den med färg =)

Postat av: Mi & Kári

Publicerad 2009-12-06 17:25:29

Mysigt! Gillade nog den i färg bäst :)



Super fint med snöflingor i bloggen vill också :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-06 19:11:28

Nu har jag klickat hem boken nu. Trevlig Kväll!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-12-06 21:45:12

Vad fint det har blivit här inne! :D riktig julstämning!



ha en trevlig kväll <3

Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Publicerad 2009-12-07 09:33:39

Nej, så söt!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-08 16:12:51

En vit jul är ett måste alltså! vill verkligen ha en vit december men som du säger, framför allt en vit jul!åh, det måste komma snö! ;) hoppas hoppas :D



Verkligen jättesöt bild på Cayenne! :) bilden är fin i både färg och svartvitt, men tror ändå att min favorit är den med färg :)



Ha det bäst. Puss! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela