Cayenne i snöyret

Publicerad 2009-12-16 00:52:49 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Bilderna jag lovade!

Min sötnos i snön. Eller snögubben kanske man får börja kalla honom? Jag har några bilder på Cinnamon också, dock inte allt för många då han hade fullt upp med att kuta runt i snön & ha kul! Då kan det vara svår att hinna med; när Cinnamon är i farten sådär. :)

Kan med glädje säga att det snöar fortfarande! 


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: emmaidjut

Publicerad 2009-12-16 06:55:38

sv: Hahaha, eller hur. ;) Det är jättesvårt att köpa julklappar till folk som inte önskar sig nåt speciellt. xD



Aaaaw, sötnos! =D

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-12-16 12:09:08

Men va kul att du tyckte om paketen, detta året blev det inte så fin sak som förra, men vi har inte hunnit tänka ut något bra till dig. Men detta var att du skall veta att vi gillar dig väldigt mycket Hannah, du är en sådan omtänksam go tjej och bryr dig så om alla. Skickar en boxerkram till er från oss

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-16 14:32:37

Mysigt med snö!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-16 15:33:54

Åh vilcka härliga bilder i snö. Han ser väligt sö ut. :D

Sv: De kan mycket vell ha sätt min där. Cinco hade ett BnT på såg på kvällen. Sorry att jag inte reagerde har lite svår att få syn på folk på tävligar. Går i min egna lilla bubbla då :S

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-16 16:45:58

Åh så otroligt söt han är och såå fina bilder! ser så mysigt ut med så mycket snö :) <3

Men nej så fuskigt att det fortfarande snöar hos er, dela med lite snö till oss också haha ;) <3 vill ha mer snööö ;D



Ha det bäst, puss! <3

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-12-16 19:35:49

Supersöta bilder!:) Roligt att det äntligen har kommit snö! Nu får vi hoppas att den ligger kvar tills jul, eller att det kommer ny ;)



Kram & ha en fortsatt bra dag!

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-12-16 21:56:26

Så avundsjuk på att ni har snö!! :O



Svar: Tack SÅ mycket! =D

Postat av: Lea

Publicerad 2009-12-19 00:19:01

Jag älskar dina bilder! Hehe, känner att jag börjar upprepa mig men finner inga andra ord :o)



Det är mysigt med snö, men tänk om den kunnat va varm, då hade allt blivit mycket enklare. Inte kul med en hund som fryser rumpan av sig efter bara en halvmeter! :o)



SV: Kul att jag kan bidra till ett skratt, känns härligt att höra! Du är för söt du :o)



Ja Leo skulle nog försvinna i snön OM han nu vågat sig ut i den. Han håller sig där det är upptrampat, den fegisen. Härligt med hundar som leker i snön, måste vara kul att se dem busa omkring i drivorna :o) Hoppas Leo tuffar till sig lite och lär sig härda kyla. Kanske kommer med åldern?



Haha. Bra tänkt där. Har man en billigare kamera så kanske man känner lite mindre hämmad. Skulle bli nervös bara någon pillade på "min 5D"... Blir svettig bara jag tänker på de :o)



Kan gissa att hallongrottorna är uppätna för länge sedan? Hehe!



Nu är klockan galet mkt. Sovdags! :o)



Kramar i massor!

Leo & Lea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela