Bakning

Publicerad 2009-12-21 18:56:55 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Idag har jag bakat en massa hallongrotter & kolakakor. :) De jag bakade sist tog ju slut för ett tag sedan & de uppskattades väldigt av familjen. ;) Så denna gång blev det en dubbel potion hallongrotter med röda, juliga kakformar också. Hur länge tror ni 50st hallongrotter räcker?

Imorgon blir det knäck bakning & allt sånt julbak. Julen är en mysig tid de! :) 3 dagar kvar nu!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-21 19:50:42

Sv: Jajamen, det har jag längtat efter! ;D Så grymt mkt! Älskar dagarna innan jul när man bakar julgodis, lyssnar på julmusik och slår in julklappar! Finns knappt något bättre. ;) haha

Postat av: emma

Publicerad 2009-12-21 20:08:20

sv: tack :D

Postat av: emmaidjut

Publicerad 2009-12-21 22:29:22

sv: Haha, eller hur :D Huuur söt?! ;D Haha, du är inte ensam. 8) Kände mig också lite mobbad, typ hela sverige förutom vi fick lov? :O



Ah, gottttt!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-21 22:31:42

Wow vilken otroligt fin blog du har! Fastnade direkt för dina små sötnosar. Dom ser verkligen ut att ha personlighet :) Är du bara 14 år gammal? :O Kikade lite i tidigare inlägg o blev helt chockad, trodde du var mycket äldre, typ 20 någonstans. Sättet du skriver o din "fotto förmåga" är så.. mogen. x) :D Hur gammla är voffsingarna om jag får fråga? Bamsekram /Malin o Lucky

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-21 23:31:25

Hej! Ja, fast tror han behåller en unge, för där är bara 3 st kvar, en dog. Jo mår bara bra, snö och minus, sol kan inte bli bättre. Allt bra med er?

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-22 00:18:43

Åh så gott med gallongrottor, det är verkligen gott det, man kan ju nästan äta hur många som helst ;)

Vilken mysig bild förresten! :) (Y)



Ja, nu är det endast 3 dagar kvar till jul, inte länge alltså, gud som jag längtar ;)



Ha det bäst! Puss <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-22 00:20:48

Tänkte först att du "bara" hade bakat hallongrottor, men du hade ju även bakat kolakakor också, vilket är jättegott det med ;) <3

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-22 18:33:13

Tack för dessa söta kommentarer! <3 :D

Blir superglad!



Javisst är skorna snygga! :O

Sen att de heter "Wilma Boots" också ;D



Vad har du gjort idag då?

Haft en bra dag hoppas jag. :)

Själv har jag övat på denna rosettfrisyr,

valt ut smycken till min juloutfit och lite sådant. :)



Puuusss ! <3

Postat av: Lea

Publicerad 2009-12-22 21:18:30

Vad duktig du är som bakar och står i :o) jag är den i familjen som tittar på för att sedan äta upp allt. Hehe!

Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Publicerad 2009-12-22 21:37:04

Nu tar vi julledigt från datorn, och önskar er därför en riktigt GOD JUL och ha nu en mysig julhelg/ kramisar <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-22 22:53:19

Sv: Tack snällaste du för alla fina kommentarer :) <3 Nu ska jag ta o svara på dom :D



Roligt att du gillar alla bilder jag lagt in nu det senaste, blir så glad ska du veta :) <3

Hihi, jajamen det är en fotoskrivare vi har. :)



Åh så spännande, ser verkligen fram emot att öppna julklapparna som jag får av dig :D wiiie! ;O



Aa, känns faktiskt lite oödigt om man skulle ställa sig i den långa kön, skulle ju tagit väldigt långt tid om man skulle stå där o vänta.

Haha ja, helt sjukt att den där familjen handlade över 68 000 (tror också det var något sånt) haha precis, hon måste ju slängt ner varenda sak i vagnen som hon såg ;)



Naaw, tack snälla du Hannah för grattiset att vi blev Svensk agilityungdom 2009 :D och roligt att du tycker vi är så duktiga i agility :) <3 hihi jodu, kommer vara ännu mer pirrig sen inför tävlingen på MyDog säkert ;) men aja, det ska säkert gå bra, får hoppas det i alla fall ;D ja så synd att inte ni kan komma till MyDog, ni skulle inte haft så lång väg att åka bara, annars skulle det vart lättare att komma dit <3 MyDog är den 9-10 Januari, har jag för mig i alla fall är nästan helt säker på det :)

Tack ännu en gång för gratulationen, det värmer ska du veta :) <3



Självklart att jag önskar att du får ett underbart lov :D visst är det härlig nu när du också fått det? :) lov är så otroligt underbart ;D

Ja, vi borde börja skolan lite tidigare än er eftersom vi fick lov innan er, det borde ju vara så i alla fall, tror det är så också.



Jadå, här mår vi jättebra, hoppas ni också gör det :) saknar dig också!! <3 Puss&Kram!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-22 22:54:43

Här kan du förresten se hur många som var med om att bli Svensk agilityungdom :)



http://www.shu.se/hundsporter/agility/aretsagilityungdom09.php

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela