My dreams in life...

Publicerad 2009-08-29 12:54:38 i Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


…Bli fotograf & åka jorden runt - jag & min kamera.

You only live once! So don´t waste it.

Att åka jorden runt har faktiskt varit min dröm i några år, det skulle vara så himla roligt att få se världen! Jag vill även åka & se späckhuggare i det fria, det finns ju späckhuggarsafari, en av mina favoritdjur förutom hundar är det faktiskt. Jag vill! <3

Sedan att åka till Antarktis är också något jag ska göra, det har jag redan bestämt mig för. ;) Jag vet inte vad det är men det är någonting speciellt med Antarktis tycker jag, alla häftiga djur där. :) Drömyrket är helt klart fotograf, för om jag inte kommer att bli en fotograf så vet jag ärligt talat inte alls vad jag skulle vilja bli, jag skulle faktiskt inte vilja bli någonting annat än en fotograf faktiskt. :)

Vad är dina högsta drömmar i livet? Har du några?




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-29 13:43:45

Jag skulle oxå vilja åka jorden runt... möta nya människor och se nya spännande platser. Åh, vad roligt det hade varit! Har haft det som en dröm ganska länge jag oxå faktiskt. :) Men som yrke hade jag gärna velat bli läkare eller forskare. Tycker det verkar sjukt intressant. :) Allra helst hade jag velat bli läkare, men det är ju väldigt svårt att komma in på läkarlinjen... men är jag säker på min dröm och mål kämpar jag till 100% och ger aldrig upp, men man vet ju inte om mina drömmar ändras om ett tag. :P

Nu är rapporten klaaaar :) Tjohoo. Mamma tyckte att det var lite lustigt att man kunde skriva så mkt om en undersökning av gråsuggor. xD haha.. Ja, det kanske är lite mysko. :P Men jag är knäpp så. tyckte faktiskt att den undersökningen var ganksa intressant. :O HAHAHAHA Jo, nu är det nästan bevisat. Jag är 16år och tycker det är intressant att undersöka gråsuggor. HAHA... ja, jo. hehe. jag är nog knäpp. :D Men nu ska jag nog fira att den är klar med att busa lite med Sally. Sen blir det matteplugg.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-29 15:19:38

Åh, det låter härligt det & mycket lockande! :)

Jag skulle också så gärna vilja bli fotograf och sen åka någonstans där man kan få jättefina kort. :)



Kanonfin bild på fjärilen :) mästerfotografen <3 du kommer inte ha svårt för o få det yrket du vill ha - fotograf. Du tar otroligt fina bilder Hannah! :) <3



PUSS. ily! <3

Postat av: Rebecka P.S

Publicerad 2009-08-29 18:06:01

Svar: Tack, härligt då ska jag se om jag kan få det att funka ;)

Postat av: Ctina

Publicerad 2009-08-29 19:16:58

Liiite snyggt macro där ;)



sv: TACK HUN<3 =D

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-30 00:47:55

Min högsta dröm är nog att bli agilityinstruktör på heltid! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela