Min lilla tokvoffe! :)

Publicerad 2009-08-25 18:50:25 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson

Två bilder på min söta kille. <3 Hoppas ni gillar dem. Själv gillar jag den 2a bilden - öronen vart så häftiga där tycker jag. :) Haha, han satt "vackert" & skällde samtidigt för han ville att jag skulle kasta iväg hans rödrandiga tygboll jag sytt till honom, min lilla tokvoffe. <3

Nu tänkte jag se en film & packa ner ännu lite mera grejer inför flytten. Hoppas ni får en fortsatt härlig kväll! ♥

Hej!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-25 19:12:06

Men åh vilken supersöt kalufsbild till höger! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-25 19:26:50

Hallå! Åh så söt din goa kille är, kan inte välja men måste jag så blir det högra bilden. Han är ju tokgo den lille parvlen. Grattis till nya huset åh va skoj för er. Då kommer du att resa lite oxså om du skall ut o tävla, så spännande. sedan till din kamer, så oerhört tragiskt för dig. Hoppas verkligen att du får en helt ny och att dom förstår att dom måste det. Inte skall man behöva hålla på att lämna in kameran flera ggr inte. Ha nu en bra dag o kramisar

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-25 21:17:56

Nämen åh så söt han är din lilla Calunder är ;) <33

Såklart vi gillar dessa bilder! :D kanonsöta ju!

Ifall jag måste välja en favorit så blir det nog den andra bilden, tycker också öronen såg så häftiga ut där :) (Y)



Läste kommentaren här ovan och jag håller med, hoppas verkligen du får en helt ny kamera för man skall ju inte behöva lämna in den fler gånger. <3



Mysigt att du ska se en film :) själv ska jag äta lite nu ;) sen kanske jag hinner med att blogga en snabbis :) Ha det bäst. Love you! Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela