Göteborg & Liseberg nästa...

Publicerad 2009-08-04 04:57:45 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson


Klockan 06.30 tar jag, mamma & pappa tåget & åker till Göteborg för där ska jag träffa Sanna & dagen ska spenderar med massor med skoj på Liseberg. Vi kommer ha en helt underbar dag på Liseberg, Sanna & jag! :D Sedan har vi hyrt ett hotel som vi kommer sova över i Göteborg & imorgon så ska vi gå på Universeum, så åker vi alltså hem imorgonkväll. :)

Då följer även Sanna med oss hem hit till Södertälje & så ska hon stanna här tills på måndag. ;) Shiiit asså vad roligt det ska bli, nu är det inte många timmar kvar! Kan inte vänta att få träffa min bästa bästis igen. :´) <3 Det kommer bli BÄST!

Det blir alltså ingen uppdatering förrens imorgonkväll tror jag, men ni överlever nog. <3 Plus så blir det nog inte heller så mycket uppdatering här inne under den kommande veckan heller, men vi får se hur det blir helt enkelt. :) Bjuder på tre bilder jag fotade igår som jag hoppas ni gillar. :) <3

ÅH, kan inte hålla mig nu!

Göteborg nästa!!!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-04 09:16:13

ska hundarna också med eller?

Postat av: Anna

Publicerad 2009-08-04 10:43:41

Ha så kul =)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-04 23:45:07

Hoppas ni får det kul på liseberg & allt! :D<3

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-08-05 01:05:24

Åh så synd att jag inte visste det!!! Hoppas att ni får superkul på Liseberg och att du och Sanna får en jättebra vecka/ Kram från oss

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-05 15:16:20

Skoj att du åker till Göteborg! Hoppas du har (och har haft) det jätte skoj! Själv bor man juh nästan granne med Liseberg, då blir det lite tjatigt att se liseberg varje morgon man är hemma. ler

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-11 21:42:08

Såå fina bilder! :) <3



Tänk innan vi skulle träffas, då vi längtade såå mycket och då det bara var några dagar kvar tills vi skulle träffas, nu är det helt plötsligt över och vi har redan träffats! :O det har vart så otrolig skoj bästa bästis och det måste ju också vara därför tiden har gått så himla fort <3



ALLTID VI!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela