Agilitykursen...

Publicerad 2009-08-20 21:59:14 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

...var ju idag, så jag kom hem nyss. Oaktiv blogg blev det idag som ni säkert har märkt, för efter skolan var jag med en kompis hela dagen tills agilitykursen började vid 18:30. ;) Förresten fotade jag min kompis Cornelia innan också, så kommer lägga ut en bild antingen senare idag eller imorgon. ;D Håll utkik. <3

Agilitykursen gick superbra idag, dock är det en nybörjarkurs, så då Cinnamon & jag tränat en del så är det inte så svårt för oss. ;D Men det var så skoj! Inatt kommer Cinnamon sova gott efter 2 timmars agilitykurs. <3 Nu går jag även på brukshundklubben, för kursen jag går är där. :) Innan gick jag på Svenska hundklubben ju, men nu är jag även medlem på brukshundklubben. :) Skojeliskoj alltså!

Åh, världens skönaste skoldag imorgon, börjar 09:15 & jag slutar 11:30, snacka om en bra fredag eller vadå! :D

Ciao, nu ska jag fika. ♥


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-08-20 22:46:33

Kul att de gick bra. Snart kommer du nog ut på tävligsbanorna.

Vick skön dag du har imorgon är de så vaje fredag? Mit shema suger värligen. Är dit bra?

Kram

Postat av: Ninni XeNo o Pax

Publicerad 2009-08-21 11:49:02

Men så kul! Grattis och hoppas att du och Cinnamon kommer ha många roliga dagar i hop på banan, så himla kul fr er. Väntar på att få se dina fina poträttbild på din vän. Cinnamon är så söt här oxså/ Kramisar o ha en skön helg oxså

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-21 19:12:07

Haha, vilken skön bild alltså!! ;D

Åh vilken härlig fredag!! :O :D

Gjort något skoj idag?

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-21 20:06:08

Va skoj att det gick så bra på kursen, jag visste väl det! :D duktiga du <3 (Y) skoj också att du också går i brukshundklubben nu. :)



Ååh, va härligt! att du får sovmorgon och slutar så tidigt!! får ni så alla fredagar? :O ;)

Puss. bästaste du <3 :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-21 20:06:28

Supersöt bild på Cinnamon :) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela