Nu är vi hemma igen!

Publicerad 2009-04-11 19:31:20 i Cayenne

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerad bild.   Älskar den här bilden. <3 Tyckte det blev nått speciellt med den. Gillar skugg-grenen på huset i bakgrunden också.


Som rubriken säger; nu är vi hemma! <3 -Ganska tråkigt egentligen, vill fortsätta vara ute i stugan, i detta underbara väder. Älskar att vara där ute, springa på våran tomt, hoppa studsmatta, fotografera i det fina vädret & busa med hundarna såklart! :)
Landet är BÄST! :)

Nu är vovvarna nybadade, nyborstade, nyfönade (strax, dom fönas just nu) & så har vi klippt bort lite tovor som dom hade på magen. ;D Nu är dom inga smutsvovvar längre! ;)
Cinnamon hade en FÄSTING som jag hittade, på magen. HUVA!!! Tänk att dom redan har kommit, hatar fästingar. Dom är sååå äckliga! BLÄÄÄ! ;S

Det är fortfarande jättefint väder, inget moln i sikte & solen skiner fortfarande (fast bakom träden nu). :D Ska strax gå ut med den nybadade Cayenne & träna lite lydnad. ;) Det har varit en helt UNDERBAR påskafton för oss.


Hur har eran påskafton varit?



EDIT: Det blev inte att gå ut & träna lydnad med Cayenne.
          Dom är alldeles för trötta efter att ha varit igång hela tiden i två dagar i princip. ;)





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2009-04-11 19:39:55

Jag håller med, landet är BÄST ! :) Jadu, bläää på fästingar :/ De blir lite svårt att hitta dem på Lotus när hans päls växer ut igen, haha ;)



Vilken fiiiinfin bild :D Jag gillar den också, :D tummen upp Våran påskafton.. Ja den har varit underbar den också! Jag har målat ägg (som du dör av), ätit påskmiddag osv :)



KRAM

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-11 19:43:32

Det är så härligt att vara på landet <3<3 Jag håller helt med LANDET ÄR BÄST!!!!. Blä med fästingar.



Kram <3<3Huh<3<3

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-11 19:52:08

Tråkig att vara hemaigen. Fin bilde. Idag har jag tävlat agility. Du kan läsa mer om det i min blogg.

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-11 22:57:08

Såklart är landet bäst! :D Det kan jag verkligen hålla med dig om! Jag längtar verkligen tills vi åker till vår stuga i Varberg/Falkenberg. Men vi får se när det blir, jag har mycket tävlingar inplanerade under helgerna. Men om nu Ronja börjar löpa så kanske...

Fin bild Hannah! :-D

Kram från mig och fluffarna

Postat av: Julia

Publicerad 2009-04-12 10:36:44

Måste säga att du tar onekligen fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela