Designat lite idag

Publicerad 2010-01-24 19:13:18 i Designer

Copyright Hannah Larsson 

Idag var ju Ingela (uppfödaren) här som jag skrev tidigare idag. :) Mamma hjälpte henne att bygga upp hennes hemsida lite då, med en ny layout. I september när vi var på hundklubben fotade jag ju alla vovvarna på prispallen & den bilden blev nu header till Ingelas hemsida. :) Dock en lite tillfällig header jag satte & fixade ihop, eftersom våra vovvar är med där så ska jag sen när jag får tillbaka (eller köper ett helt nytt) 50mm så ska jag åka & fota bara hennes hundar till headern. :)

Men tyckte den blev lite gullig med huvuderna uppstickande sådär, hihi.
Här kan ni se den! Hemsidan är inte riktigt klar men headern går att se just nu. Ingen direkt superavancerad eller så allt men kanske lite roligt att se ändå för er bakom datorskärmarna?

Jisses! Nu ska jag inte blogga mera, 5e uppdateringen nu vilket är extremt mycket just nu för att vara mig. ;) Nu ska jag äta mitt godis (vindruvor, mumma!) & se på någon film! Vi hörs! ♥



*bilden är i lite dålig kvalite för att den är väldigt inzoomad
& bilden ovan är i hemsk kvalitet då den är roterad. ;)


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-24 19:18:06

Härlig bild med alla papisar. hur går de igentingen med ditt objktvi. Har du länta ni de? De gör inget att du blogga mycket.

Kram

Postat av: Elsa

Publicerad 2010-01-24 20:46:07

Men gud så like de är!

Sv: så då behöver han ingen medicin? kan vara bra att veta vad man ska göra om det händer igen, det skulle jag fråga vet om jag var du.



Tack, detsamma :)

Postat av: Elsa

Publicerad 2010-01-24 21:53:57

sv: ja, precis som pappisarna så är puzzel väldigt lik sina syskon :) det är så kul att de har växt upp här...

ojda... hoppas det inte sker igen da!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-26 12:52:46

Åh, headern till uppfödaren blev ju jättefin! :) Otroligt snygg, och vad lika alla vovvarna var :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-30 12:19:52

Riktigt härlig bild! så söta dom är och lika också :) headern du gjorde blev ju riktigt fin, som alla dina headers du gör, duktiga du :D <3



Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela