Helgens roligheter

Publicerad 2010-01-24 13:11:44 i Blandat

Copyright Hannah Larsson 
Copyright Hannah Larsson 
Copyright Hannah Larsson 

Igår var jag & shoppade hela eftermiddagen i SKHLM. Vi kom hem vid halv tio ungefär, så då hann jag inte blogga heller i fall att ni undrar vad jag hade för mig igår. :) Hittade lite fina grejer faktiskt, blev nöjd över mina köp. Idag ska det även beställas hem lite saker från GinaTricot, affären stängde nämligen fem minuter efter vi kom in i affären igår så hann knappt titta på någonting. ;) Efter det åkte vi & åt på Heron, tänkte även se på bio - New moon men den började halv tio & vi var klara vid åtta så då var det ingen idé att sitta där & vänta så länge. :P

Idag är inget speciellt planerat. Ingela, uppfödaren är dock här just nu så tänkte inte skriva så mycket mera för tillfället. :) Jag hoppas ni haft en finfin helg hittills & att den fortsätter så!

Vad har ni haft för er? ♥

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2010-01-24 13:52:34

Vad hemskt det lät om Cayennes ep-grej! Hoppas verkligen inte att han har det..Det vore väldigt tråkigt ju! :(



Ha en fortsatt trevlig helg! <3

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-24 13:54:37

Fina bilder ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-24 15:00:44

Häligt med att shopa! Fina bilder!

Kram

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-24 18:03:52

Vilka otroligt fina och häftiga bilder, älskar den tredje :) Vänjer mig aldrig vid att komma in hit och se alla snygga bilder, man blir överväldigad varje gång. Man bara "åååh, shiit vilken snygg" "Wow, hur tog hon den här?" "Gud vilken vacker!" Haha.



Trevligt med shopping :) Hoppas att du hittade många bra saker ;D

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-24 22:10:55

Fina bilder :)

Kul med shopping :D



Nu ska jag kommentera de andra bloggarna (: <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela