Trötthetens torsdag

Publicerad 2009-11-12 08:06:42 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson 

Den morgontrötta klarade sig upp klockan 06.00 denna dag också. :) Snart är det helg igen i alla fall! Imorgon är det fredag & sedan kommer den underbara helgen. Ska bli jätteskönt. Precis som vanligt. Men vem gillar inte helgen & ledigheten egentligen?

Jag tar som vanligt ut glädjen av helgen en dag för tidigt. Men då har man ju någonting att se fram emot! Tjohoo. Nu måste jag kila iväg till skolan & lära mig massvis med nya saker…

Hoppas att ni får en superbra torsdag!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-11-12 09:02:04

Idag ska jag inte göra så mycket, får se vad jag hittar på =P. Du då? kram

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-11-12 18:30:32

Tack och vi hoppas att du oxså fick en superbra tisdag/ Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-13 22:25:51

Hihi, men vilket sötnos han är Cayenne! här har vi ju ännu ett bevis på att han alltid är lika söt, söööötnooosen alltså ;D <3



Hihi, det är ju bra att du tar ut glädjen av helgen en dag för tidigt, då blir man bara glad ;D



Pusssss <3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela