Galet söta Mr. Löv ♥

Publicerad 2009-11-05 15:38:41 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

Idag är det torsdag! :) Wiiie, för imorgon är det fredag & sedan helg (jag tar ut glädjen lite i förskott). Haha, Mr. Löv på bilden, är han inte underbart söt alltså? Min älskade plompa!

Idag snöade det igen, fast blir bara vatten när det landar. Skulle vara skoj om det kunde stanna kvar lite faktiskt. Och märker nu att det redan nu nästan är kolsvart ute. Ursh, redan? Nu ska jag plugga lite, historia hade jag tänkt för er som vill veta det. ;) Det kändes förresten som att matteprovet idag gick helt åt skogen, hoppas det gick bättre än jag tror. :S Annars kommer det ju flera så det är nog inte hela världen i alla fall. Hoppas jag.
I helgen ska jag försöka svara på era fina kommentarer.

Ciao! ♥

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-11-05 17:35:29

Gud villken söt bild på lilla Cinnamon. :) Tänkte fråga hur man kan flytta över bloggen till sin hemsida ? Om det inte är för krångligt att förklara.



Ha en fortsat bra dag !:)

Kram !<3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-11-05 22:19:13

Söt bild! :) Hoppas matteprovet gick bra endå! Jag hade no-prov idag :S och det gick inte så bra för mig...

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-06 21:20:32

Otroligt fin bild på Cinnamon. Riktigt älskar den! så fint när han har ett litet löv på sig också och färgerna är ju bara så extremt underbara! <3 :)



Hoppas matteprovet gick bra även fast det inte kändes som det gjorde det, det gör det säkert! :) <3



Puss. ily!

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-11-13 10:58:56

Neej, jag dör. Gud vad söt! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela