Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-21 23:26:34

SÅ söta bilder Hannah!



Sv. Ja, så fort jag får nog med pengar så ska jag skaffa en system. Men när det blir det vet jag ju inte. :P

Jag valde mellan en till sheltie och en kamera och valet föll så klart på en hund till. :)



Kramar

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-22 08:29:08

Sv: Jag vet inte. :/ Igår kröp hon under sängen... och fastnade! :O Mamma fick dra ut henne. Kanske inte låter så konstigt att hon la sig där, men hon lägger sig ALDRIG under sängar annars.... bara när hon inte mår så bra och vill dra sig undan "flocken". Misstänker att hon börjar skenvalpa snart... trodde att det började igår, men det är för tidigt än. Men när hon börjar skenvalpa har vi fått ett recept av veterinären, så det är bara att hämta ut medicinen. Jättebra för både oss och henne. Så synd om henne när hon tror att hon fått valpar. Hon mår verkligen dåligt då. :/

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-22 10:43:41

Vilken sötnos :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-22 13:15:54

sv: taack så mycket hannah. :D ha en fin dag. :) ^^

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-27 12:54:13

Har sagt det innan och säger det igen, Lulu är så himla söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela