LULU | the coton de tuléar

Publicerad 2009-07-19 19:09:00 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Dessa bilder på vår grannes coton de tuléar Lulu fotade jag innan vi åkte till stugan, alltså i fredags. :) Cayenne & Cinnamons bästis är det, dom har alltid jättekul & busar ihop. ;D Hon var även den första hunden Cayenne träffade när han kom hit om jag inte minns helt fel.

Lulu är riktigt söt tycker jag, & det tror jag inte bara det är jag som tycker, tycker speciellt hon ser söt ut på bild två, hon ser så pigg & busig ut där. Gillar dessa bilder, hoppas ni också gör det! <3

Nu är vi även hemma från stugan efter en mysig helg där, men har massor med bilder på lager som kommer komma ut i bloggen, så håll utkik om ni är nyfikna! :) Ciao. <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-19 19:37:46

Sv: nope... det är grått.. men det har inte regnat idag iaf. :D Men en sak är bra med det dåliga vädret... nu har jag städat mitt rum. haha.. det behövdes verkligen. :P

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-19 19:56:35

Åh, vilka söta bilder på Lulu!



Sv. Vi hade väldigt tur med vädret. Det höll upp precis de timmarna vi var där. Turen var med oss på den punkten i alla fall. :P Träningen å andra sidan gick det väl sämre med. :|

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-19 20:28:02

Åh va söt Lulu är :) riktigt fina bilder på henne :)



Wiiie, vi håller utkik efter nya bilder som kommer in i bloggen :D <3 Puss. love you

Postat av: sawir

Publicerad 2009-07-19 22:07:05

sv: hihih, okej :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela