Systrarna Korall & Ia

Publicerad 2009-08-13 13:54:49 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Cayennes syster Korall till vänster & Cinnamons syster Ia till höger, visst är dom lika kryddorna? ♥ Gillar denna bild. :)

Jag skrev ju i förra inlägget att jag & mamma skulle åka & bada... Vi åkte till badstranden men det var så himlans kallt så vi badade aldrig, men solade det gjorde vi. :D Senare idag ska vi även åka till landet & vara där tills på Söndag, ska bli mysigt, fast kommer nog kännas väldigt tomt där nu eftersom Sanna inte är med som förra gången... ;O

Nu har jag typ insett hur nära det är tills skolan börjar, herregud alltså vad detta sommarlov har gått fort! Tiden har bara runnit iväg. Redan på tisdag börjar jag skolan igen, & eftersom jag börjar 8an så får vi också betyg nu, vill inte det... x/

När börjar du skolan?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-13 14:35:37

Jätte söt bild! :)

Själv börjar jag skolan på måndag, eller rättare sagt: Har upprop på måndag där vi ska få veta våra nya klasskamrater och sånt. På tisdag börjar skolan "på riktigt".

Men jag ser fram emot det, ska juh plugga en del foto på skoltid också. ;)

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-13 14:58:54

Åååh där har vi ju den fina bilden som jag tyckte du skulle lägga in :D så himla underbar alltså! :) <3

Dom är riktigt lika Cayenne & Cinnamon. Cinnamon och hans syster, dom speciellt är väldigt lika tycker jag. T.ex som när du hade lagt in en bild på Cinnamons syster och du hade inte skrivit det i bloggen då att det var hans syster, men så trodde ju jag klart att det var Cinnamon, så lika är dom! ;) men nu tror jag kanske att jag har lärt mig att se skillnad på dom, Ia är liksom lite mer prickig på nosen. :) för det är hon va? ;) <3



Synd att det var så kallt i vattnet, men visst är det härligt att sola också! :) (Y) är faktiskt lite sugen på att göra det nu, men vet inte om solen värmer så mycket, men får se sen, vill så gärna ha lite mer färg innan skolan början, thihi ;)

Mysigt att ni ska till er stuga idag också, det är så himla mysigt där! :D naaaw, sötnos! <3 känns så tomt utan dig också.. saknar dig sååå! <33



Ja asså ellerhur vad sommarlovet gått fort! jag kan inte fatta att alla sommarlov alltid ska gå så himlans fort :P vi börjar på torsdag, den 20. Tror jag, är nästan helt säker på det nu. ;) Ja, nu börjar man ju 8an och får också betyg ju.. känner mig inte speciellt sugen på det heller du ;O



Ha det bäst. Jättefin bild säger jag ännu en gång :) <3 Puss. alltid vi! <3

Postat av: Nicole ( OnlyNicole )

Publicerad 2009-08-13 16:25:20

Såå fiin bild <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela