3st bilder från Universeum. :)

Publicerad 2009-08-13 11:33:59 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Ja, rubriken säger väl det mesta? :) Jag bjuder på 3st bilder från Universeum som jag & Sanna var på i Onsdags, i Göteborg. ♥ Bilderna kanske inte är dom absolut bästa då, men det var väldigt svårt att fotografera genom tjocka, ganska smutsiga glas, väldigt mycket imma (i regnskogen) & alla väldigt snabba rörelser alla djur gjorde. ;) Haha, så ni får ha lite överseende med det sålänge. <3

Åh, det var himla roligt, saknar förra veckan så att det finns inte... 

Hoppas ni gillar dessa 3 bilder, har tusentals på lager kan jag säga! ;) Ni kan absolut vänta er massor med bilder inom en snar framtid! :) thihi. Ciao, hoppas ni får en fortsatt fin Torsdag, nu ska jag & mamma åka & bada i det fina vädret! :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: sawir

Publicerad 2009-08-13 12:34:46

sv: hihi, okej :D Vi ska till köpenhamn :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-13 12:42:20

Du fick såå himla fina bilder på universeum! supercoola verkligen :) gillar dom skarpt! :D <3

Som vanligt riktigt fina färger på bilderna. (Y) :)



Åh Hannah.. håller med dig, det var så himla roligt förra veckan <3 ta mig tillbaka!! saknar det såå mycket <33



Hoppas ni också får en fin Tosdag, härligt att ni ska åka & bada :) Puss&Kram. Älskar dig mest! <3

Postat av: Rebecca N

Publicerad 2009-08-13 14:56:26

Grymt coola bilder :)



När han viskar går han till mitt öra och typ nosar, ser jättesött ut! :) Ser verkligen ut som att han viskar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela