Björkarnas stad - UMEÅ

Publicerad 2009-04-15 22:07:30 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Jag -oredigerad (Haha, undra hur många gånger mera jag kommer skriva ordet "oredigerad". ;D)... Gillar den här bilden.



Objektivet är beställt, & SKICKAT! :D Wiiie! Det kan komma hit till Södertälje imorgon efter 17:00. Vi får hålla tummarna, annars så tror jag det kommer i övermorgon, om det inte kommer imorgon så att säga. :) Hihi, man kan ju följa vart objektivet är... Just nu är mitt objektiv i UMEÅ, bland all snö (? höhö, ehh, har ni ens snö där uppe i Umeå? Haha, har faktiskt ingen aning... Men vi säger att ni har snö. :D) & jag hoppas på att den skickas imorgon bitti för då får jag den imorgon eftermiddag! :D Yay, nytt objektiiiv! ;)


Objektivet är i Umeå





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2009-04-15 22:27:43

Det finns gott om snö men börjat tina bort. Hoppas din objektiv snart når dig. Kramar!!!!

Postat av: jennifer

Publicerad 2009-04-16 09:04:04

Okej, va roligt! :D

Jag har en Sony Alpha dlsr A-200. Den är jättebra!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-16 11:03:30

Åhh, va roligt att du snart har ett nytt objektiv :D! Hoppas den kommer snart (Y)

Jaså, den är i umeå (: jo, nog tror jag att dom har snö, men inte alls så mkt!

Supersnygg bild också Hannah, Mästerfotografen <3

Den var värkligen somrig och fin :D



Oj, nu måste jag gå, skickar mer kommentarer sen!

Kram, ILY <3

Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

Publicerad 2009-04-16 14:59:05

SV: Heheh, du får se om några dar på min blogg vad det är! ^^

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-16 17:01:17

Vad du är duktig på att blogga! Du lyckas allt ha något att skriva om. ;)



Vad kul med ett nytt objektiv! Håller utkik i din blogg så att jag får se ännu snyggare bilder!

Postat av: Maria Lejon

Publicerad 2009-04-16 18:00:19

Hej jag kommer från tidningen "Digital foto"

Jag gillar dina foton och vill gärna göra ett uppslag om dig och dit fotointresse.

Med några av dina bilder o.s.v.

om du intresserad gör vi i så fall en telefon intervju, Och sen får du mejla över bilder du vill ha med. Om du är intresserad ring så fort som möjligt på tel. 46761636231. Vi hörs!

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-04-16 18:08:05

sv: hehe, gud vad nice :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela