Nu avslöjas det - PÅSKOBJEKTIV

Publicerad 2009-04-15 15:49:48 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson


C a n o n   E F   5 0 / 1 , 8   I I  
är nu beställt, snart är det MITT! :D <3 Det var den glada hemligheten! :) Min kamerautrustning får tillökning, ett nytt objektiv. :D Jag längtar tills jag får fotografera med det. Ett litet Påskobjektiv blir det ju kan man säga, eller påsken är ju i & försig redan över men ändå. ;)

För er som undrar varför jag håll det hemligt är det för att det var inte säkert att det skulle beställas... Eftersom det saknades ca 300 kronor i min spargris. x) <3 Men sedan fick jag ihop till det & nu är den beställd! :D Hoppas posten skyndar sig!

Flera har detta objektiv som favoritobjektiv, så det verkar jätteskojj att fota med. De flesta gissade faktiskt på att det var ett objektiv som var den hemliga saken, & ni hade rätt. :D


Vad är ditt favoritobjektiv, & har du 50/1,8? :)
Om du har 50/1,8 vad tycker du om det? :D





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Publicerad 2009-04-15 15:52:23

Heej!

Nu har jag en tävling i min blogg, där jag lottar ut TWILIGHT dvd:n som släpps den 29 april! Var med och tävla så kanske JUST DU vinner den !



Kram

Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Publicerad 2009-04-15 15:55:34

Heej!

Nu har jag en tävling i min blogg, där jag lottar ut TWILIGHT dvd:n som släpps den 29 april! Var med och tävla så kanske JUST DU vinner den !



Kram

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-04-15 15:56:45

jag har bara två objektiv, men min favorit av dom är mitt Sigma objektiv 70-300mm F4-5,6 DG Macro :D

Det är suveränt!

Postat av: moa

Publicerad 2009-04-15 16:29:19

Jag visste att det var ett objektiv! Hade det på känn ;) hoppas att det är bra då :D <3

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-15 16:37:03

Jag har 3 st objektiv, använder mest Sigma 70-300. Önskar mig det objektivet när jag fyller år. Bra prisklass, och har fått bra kritik. Vill ha ett kortare som man kan ta proträttbilder, som det är nu så får man baka långt för att det ska bli ngt bra...

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-15 16:53:48

VAD JOBBIGT ATT BLOGGEN HAKAT UPP SIG! Har du varit med om detta förut? Jag ska inte välja blogg.se i alla fall, då vet jag det:-) Vad fint du gjort i Picnik:-)



Vad har ni gjort mer idag? Hoppas objektivet kommer fort! Hemskt om det skulle åka bort... Men vi får lita på posten! Har tagit en vecka sedan vi vann en tävling, och ännu inte fått priset som personen skickade direkt! DÅLIGT AV POSTEN... och vi bor bara 1tim från varandra... Ska det ta över en vecka?



Kram nu på er, ha en mysig kväll!



//C&L:-)

Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

Publicerad 2009-04-15 17:00:01

SV: Tack! :)

Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

Publicerad 2009-04-15 17:03:53

Tror jag glömde skriva tack för att du tyckte min mun var fin, haha .. ^^

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-15 17:53:48

Vad roligt med att köpa ett till objettiv =) Jag funder ochså på att göra de. Iså fall ska jag köpa ett långzomm

Vad har du gort idag?

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-19 20:07:10

Åh, jag hade rätt :D att jag gissade på att du skulle köpa ett objektiv. (Y) ;D

Va roligt med nytt objektiv! jag undrar om det inte är det jag kollade på när jag var på Scandinavian photo, för det är ett macro objektiv eller?

Jättefint du har gjort om bilden verkligen! :D <3 PUSS (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela