Sanna's nya layout

Publicerad 2010-01-18 20:14:45 i Designer

Sannas layout 

Jag brukar ju ibland göra designer till andra personer än mig själv & igår satte jag mig & trixade & fixade lite med Sannas layout, hon hade nämligen frågat om jag ville göra en ny till henne då hon hade en jullayout nu på sin blogg. :) Såklart att jag ville det så igår satt jag & höll på lite & en stund senare var den klar. Jag blev faktiskt väldigt nöjd måste jag säga, tyckte känslan blev väldigt vintrig & mysig. Sanna verkade också gilla den, vilket jag såklart hoppas att hon gör. :D

Hoppas ni också tycker om det, och tycker det är roligt att se mina designer.

Jag fick en frågan för ett tag sedan att göra en hemsida till en också, vilket jag ville försöka mig på. Gud vad svårt att göra hemsidor till andra personer måste jag medge, speciellt grunden också. ;) Blir aldrig som jag vill, allt ska bara krångla till sig. Nu tänkte jag försöka klura ut hur jag ska göra hemsidan för måste snart bli klar med den & sedan tänkte jag plugga lite till prov jag har. Hej så länge!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-18 21:55:10

Ja haa duu! det kan du ge dig på ;) blev verkligen jätteglad över designen du gjorde till mig, så himla fin ju! :D <3 du är helt enkelt grym på design du! :D



Förstår att det är svårt att göra hemsidor från grunden, gud vilket jobb det måste vara.. sen måste du ju hinna med att plugga inför proven också, men det hoppas jag du gör, så du inte bara sitter och gör andra layouter o så och sen inte hinner med läxorna <3

Tack ännu en gång för den superduperfina designen :D I´m sooo Happy :D :D <33



Puss på dig! (L)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-23 18:19:18

Layouten blev verkligen oootroligt fin, värst vad duktig du är!



Förresten, hur har du gjort din hemsida, vilket "program" har du använt dig av? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela