Projekt 365-sidan

Publicerad 2010-01-08 20:40:24 i Blandat

 

Jag valde efter ett tags funderingar att göra en ny sida till detta projekt, verkade mycket bättre så blir inte det så plottrigt på denna. :) Tror det blir kanon faktiskt! Jag har byggt upp en liten blogg till min projekt-365 sida nu & har lagt upp några bilder nu eftersom jag är 8 dagar sen & man lägger in en bild om dagen i vanliga fall då. Jag har tänk ha den inne på hemsidan som jag har med bloggen & allt annat också, om ni förstår hur jag menar. Tror att det blir bra. Gjorde den stilren & med en enkel-text header så fokusen blir på fotona, för det är ju vad det ska vara. Det känns faktiskt väldigt roligt & har redan kommit på roliga ideér till foton. Här måste man ha lite hjälp av sin kreaktivitét & det har jag tagit hjälp av. :) Det kommer bli daglig uppdatering där inne så om du vill går det att prenumerera på den också.

Jag tror att det kommer bli 348 roliga kommande dagar! :D Nu ska jag sluta babbla & låta er bestämma vad ni tycker; glöm inte heller bort att det går att skriva där inne med.

MITT 365-PROJEKT!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-08 21:33:29

Roligt projekt ;) Har börjat prenumerera på bloggen. Trevlig Helg!

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-09 17:45:23

Verkligen helt underbara bilder du lagt in!

Ska verkligen bli skoj att flöja den bloggen också, själklart prenumererar jag (Y) :)



Ska ta och kommentera någon bild där nu :D

Puss, ily! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela