Fireworks

Publicerad 2010-01-01 17:37:50 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 

De fyrverkeri-bilderna jag fotade igår som blev hyfsade. :) Någon favorit? Själv tyckte jag 3e blev fräck. Det var lite svårt att fota fyrverkerier måste jag säga, speciellt när man måste chansa på när de kommer skjutas upp (då vi stod på en höjd & bara såg himlen).
Jag hoppas ni haft en mysig 1a januari & att den fortsätter så! Nu tänkte jag ta & börja läsa Eclipse igen, fick ju böckerna i julklapp på engelska så tänkte läsa den igen nu, de är ju så bra så man kan läsa de om & om igen utan att tröttna. Sedan kanske plugga, jag säger så varje gång typ men sedan orkar jag inte göra det. Vem orkar liksom plugga på lovet? ;)

Sen blir det filmkväll, en skräckfilm & Happy Potter & halvblodsprinsen. Mamma har nämligen inte sett ännu utan det var min pappa, bror & jag som såg den på premiären förut. Dock har jag sett den några gånger nu fast kan nog se den en sjunde gång också…




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-01 22:53:50

God fortsättning! :)

Fin fina bilder du har fotat! Har nog ingen direkt favorit, alla var jättefina! :)Hade du stativ? Var själv ute igår och fotade raketerna vid 12 slaget. Men utan stativ gäller det verkligen att man är stadig på handen om det ska bli riktigt bra om man säjer så. ;)

Kram

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-02 13:27:39

Den andra & tredje bilden är mina favoriter!

Du som sa att du inte hade så många bra!

JÄTTEFINA ju ! :D <3

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-02 15:54:54

Fina :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-03 23:19:57

Men shit vilka bilder du fick på nyårafton då! du måste ju vara otroligt nöjd med dom, jag riktigt älskar dom och färgerna är ju helt underbara :) Förstår inte hur du kan få bilderna så pefekta, har du någon speciell inställing? ;)



Den tredje bilden tycker jag (speciellt) ser riktigt härlig ut, mästerfotografen du alltså! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela