The sky is blue today!

Publicerad 2009-09-05 09:56:56 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson


Nu när jag drog upp persiennerna blev jag genast på bättre humör, för det jag ser då är sol, blå himmel & faktiskt hösttecken! Allt bra mysigt de minsann! :) Man ser verkligen att löven börjat ändra färg lite här & var här, så mysigt speciellt när det är sådant fint väder också. <3

Jag bjuder på en liten bild jag fotat på en fluga som jag själv gillar rätt så mycket faktiskt. :) Om ni undrar vad det är den sitter på så är det mina döskalle (haha) flippflopp jag har i stugan, det bara flög dit & satte sig där & så fick jag ett kort innan den flög iväg. :D <3 Tyckte det vart fräckt att man ser döskallarna lite. Hoppas ni gillar den.

Idag ska nog jag, mamma & Ingela, uppfödaren & hennes hundar åka ut till klubben & träna. :) Mina fjärilar följer ju självklart också med. Jag får se om jag tränar kommer Cinnamon lite idag, men det blir säkert så att jag kommer träna massor, bara för att det är så kul! ;) Sedan hade jag även tänkt att fotografera lite… Min kamera är förtfarande sönder ja, men det är så att det är ett pixelfel som gör att den är sönder. Det blir pixelfel i varje bild då de blev något fel i reparationen, så det blir en rätt så stor röd prick i varenda bild (som jag ritar bort innan jag lägger ut de i bloggen endå) & telezoomet fungerar ju som det ska. :) Så fotografera lite kan jag ju, dock inte med mitt favorit & bästa objektiv... Men jag överlever nog, bara jag får fotografera för det känns som väldigt länge sedan jag gjorde det nu. <3

Vi åker dit till hundklubben vid ungefär halv tolv, så nu hade jag tänkt äta frukost & fixa mig lite. :) Jag tror minsann ni kan förvänta er lite bilder senare på tokiga Papilloner om jag inte misstar mig på den punkten.

Vad har ni för planer idag?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-09-05 11:39:09

Åh hoppas att ni får en underbar dag allihopa. och kan ni inte skicka över lite av den blåa himlen till oss? Ha nu en bra dag kramen

Postat av: ER

Publicerad 2009-09-05 12:41:37

Vad härligt att du har fint väder!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-05 14:45:07

Jättehäftig bild!



Sv. Ja, nu mår jag mycket bättre. Lite trött bara. :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-05 15:02:47

Vad härligt att ni har så bra väder! :) här är det inte lika fint som hos er då, det är mest mulet men jag ser att solen faktiskt kikar fram lite och det är rätt så skönt ute även fast det är mulet o så :)



Sån himla fräck bild på flugan bästaste du :D tycker det var coolt när den satt på din döskalle flippflopp :) Klart vi gillar bilden. :D (Y) <3



Åh så roligt att du, din mamma & Ingela ska åka till klubben och träna :) lycka till (Y) :D

Wiiie va roligt att du kanske kommer lägga in lite bilder i bloggen sen :D spännande spännande ;) <3 älskar dina bilder & dina bloggar & såklart Dig! ;) <33 Puss. bästaste du :)

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-09-05 15:48:26

Svar: tack så mycket(:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela