Solnedgången i Varberg.

Publicerad 2009-09-03 15:32:33 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Ännu mera bilder från Varberg förra året jag fotat med kompaktkameran. ;) Jag hoppas jag inte tråkar ut er nu, men dessa 3st bilder är nog de sista faktiskt. :) <3 Jag gillar den 1a.

Jag kom nyss hem från skolan, så det har inte hänt så mycket ännu idag, men senare idag är det agilitykurs med Cinnamon! :D Vi hade en läxa till denna gång också, dock har vi inte hunnit åka ut till klubben tyvärr & tränat den läxan. :/ Läxan var att träna så att hunden skulle kunna stanna kvar innan man startar & träna in ett startord som t ex "kör", så jag tränade lite hemma igår kväll då han skulle stanna kvar medans jag kastade iväg en tennisboll sen sprang jag själv mot den. Sen sa jag kör när jag gick tillbaka till honom när jag gick tillbaka mot honom, vilket gick superbra! Han var jätteduktig på det & "kör" har vi sagt innan när vi tränat så det kunde han det också. ♥ Så jag tror faktiskt inte att det gör någonting att vi inte hunnit träna på det sedan i måndags, då det gick så bra igår när jag tränade lite. :)

Nu tänkte jag kila, bloggar mera senare. Ha det fint!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-03 16:29:39

Underbara bilder Hannah! så fina :) (Y)

Tråkar ut? nehe du, det gör du aldrig med dina fina bilder! fortsätt du, du skulle aldrig lyckas tråka ut mig med dina bilder, hihi ;) alla är ju så himla underbara! <3 :)



Va roligt att ni ska till agilitykursen sen! :)

Tror inte heller det att det gör någonting att ni inte hunnit träna på det, eller det blev ju faktiskt som att ni tränade på det igår då, jättebra den träningen också :) så ifall han kan sitta kvar när du kastar iväg bollen och du springer mot bollen, då klarar han ju att sitta kvar i starten också, det är jag helt säker på (Y) :) och startordet kunde han ju redan, så man kan ju säga att ni faktiskt övade på det :) (Y)



Lycka till idag på agilitykursen, det kommer gå jättebra för duktiga ni :)

Puss <3

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-03 17:45:20

sv: ja. :D



oh, vad fina bilder! =)=)

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-09-03 18:10:41

Jotack det är bra =). Hoppas du får en trevlig kväll! kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-03 19:02:54

Sv: Idag har det väl inte hänt så jättemkt roligt, men jag och B (min nördkompis som jag nördar loss med) var inte sist ut från lektionen. Vi tänkte nästan att vi borde fira det, för vi brukar alltid sitta kvar sist och jobba på lektionerna. Men idag var vi NÄST SIST! Tjohoo. ;) Dagens höjdpunkt!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-03 19:27:25

Håller med Sanna, underbara bilder :) Den första är helt lovely. Du får gärna fortsätta lägga ut bilder i en hel evighet :)



Trevligt med agilitykurs :) Det går nog jättebra, det verkar som att ni är duktiga på detta fast ni inte övat så mycket.

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-03 21:29:57

lycka till på kursen! Ni är så duktiga, jag använder också ordet kör i starten :)<3 ha det bra!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-03 21:34:42

fina bilder =)



vill du besöka min blogg?

aify.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela