Sockervaddskrig.

Publicerad 2009-09-20 00:00:35 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson


Vi var vid grönan ungefär klockan 10 & det öppnade vid 12 så vi hade god tid på oss att fixa åkband & så. Vi gick in på ett akvarie där också för att dra ut lite på tiden, därifrån kommer även krabbbilden & sjöstjärnebilden som ni säkert kan gissa. :) Det var faktiskt kul där, men vi gick vilse några gånger sen i cirklar då vi inte kunde förstå var utgången var (fast vi följde pilarna som skulle leda ut).

När vi väl var inne på Grönan sprang vi runt & åkte massor med karuseller & hade jätteroligt! Vi åkte säkert stora berg-och-dalbanan tusen gånger (minst 20 i alla fall), så himla roligt alltså! ;O <3 Sen köpte vi sockervadd som slutade men i att vi kastade sockervadden i varandras ansikten istället (?), folk måste ha tyckt vi var väldigt knäppa vilket jag kan förstå! ;) Haha! Vi gjorde även massor med annat skoj, jag & Sofia. :) Jag åkte även Insane idag, fast måste säga att jag blev lite besviken på att den inte var så läskig som jag trott, höll på att dö innan för jag trodde den skulle vara hur läskig som helst men det var den inte alls.

Det blev verkligen en lyckad dag på Gröna Lund! Så mycket folk blev det faktiskt inte som jag hade trott, vid 3 blev det rätt så långa köar men sen nån timme efter försvann väldigt många. Vädret var helt underbart, sol & blå himmel! Solnedgången var bara så fin också.

Jag skriver om träningstävlingen imorgon, för nu måste jag sova, är jättetrött efter att ha varit igång i över 12 timmar i sträck. Svarar på alla era fina kommentarer jag fått under dagen imorgon, blir så glad av att läsa era kommentarer!

Tack för dagen Sofia! ♥ Jag har haft så himla kul, mycket skratt & minnen!!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-20 00:08:18

Visste nästan du skulle skriva sockervaddskrig :P hehe <3



Så himla perfekt dag!! Har haft så jävla kul och skrattat så jag nästan grät :P <3<3 Kommer aldrig glömma <3 :P :) Måste göras om.



Saknar dig nu <3

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-20 00:11:10

Sofia: Haha, ja det var jag ju tvungen att skriva! (A) <3



Ja, verkligen!! :D <3 Det får göras om snart igen, så roligt! :) Glömmer aldrig. <3

Saknar dig också. <3

Postat av: Mos

Publicerad 2009-09-20 00:15:32

Hoppas ni hade det roligt! Det verkar så! :D Ha en fortsatt fin helg <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-20 00:41:22

Låter som en riktigt lyckad dag (Y)

Roligt med sockervaddskrig, knasiga ni ;O



Jättefina bilder (Y) :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-20 00:41:52

Ps. din mobilkamera är ju superbra (Y) :) Ds.

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-20 09:49:48

Såklart :P Sockervaddskriget var det bästa :) <3



Jag grät ju varje gång vi åkte stora berg och dalbanan :P hehe<3 Mina känsliga ögon. Nästa gång som din mamma sa så blir det hundar och fotografering! :) och mamma sa Ja till att jag får åka till Södertälje :):):). <3<3<3



19:e septmeber <3 Den mest lyckade och roligaste dagen på länge!



puss <3 ily

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-20 13:39:29

Sofia: Absolut! :D <3

Haha, juste det gjorde du ja! ;)

Wiiie, vad bra att din mamma sa Ja nu, då ses vi kanske snart igen, hemma hos mig ju! :D :D <3



Håller med. <3 ily too, puss!

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-20 13:55:31

Ja :) Det måste bli snart<3 Höstlov kanske? (A)



puss <3

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-20 14:47:03

Sofia: Ja, kanske på höstlovet. :) Vi får se vad som fungerar! :D



Puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela