Glada agilityhundar!

Publicerad 2009-09-15 14:54:49 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Några bilder på väldigt söta hundar som tävlade i agility på Södertälje BK´s agilitytävling för några dagar sedan. :) Det är så roligt att fotografera flygande agilityhundar! De flesta ser så himla glada ut på bilderna också. Dock lite mindre roligt då jag inte har IS på mitt telezoom som jag använder, det gör allt lite svårare det & att bilderna inte är lika skarpa tyvärr. Det får mig att vilja ha Canon EF 70-200/2,8L IS USM ännu mera ju! Fast då får man väl vinna på lotto först, hm… Kanske man får gå ner & köpa sig en trisslott? Eller två.

Haha, men sådan tur får ju aldrig jag. Så det är nog ingen idé det.

Jag hoppas ni gillar bilderna i alla fall. Jag tänkte satsa på att uppdatera med flera bilderbloggar & mindre text nu, det är ju främst för att visa mina foton som jag bloggar så jag tror jag kör på det. Rätt så bra med tanke på att det är mycket med betyg & så i skolan & även andra grejer som tar upp tiden. Jag tror det blir mycket roligare & intressantare så också faktiskt. Tror ni det blir en bra idé? Jag tror kör på det!

Jag svarar på era fina kommentarer senare (tack), för nu ska jag se en film & sedan ut i den underbara naturen & solen med hundarna & njuta av hösten. :) Kameran får hänga med den också. Härligt alltså!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-15 19:58:46

sv: taack sötnos! sööta bilder :D <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-15 21:27:36

Åh sånna härliga bilder, man blir så himla glad av att se alla glada agilityhundar både på bild och på agilitybanan :D det gillar dom verkligen. :) <3 Den sista bilden tycker jag var riktigt cool speciellt. (Y) :) Roligt att du tänkte uppdatera med fler bilderbloggar, älskar ju dina bilder (och såklart det du skriver också) så det passar ju perfekt. ;D



Ha det bäst. Puss. Är du helt frisk nu? hoppas Hoppas det! :) <3 Annars, så Krya på dig. ily <3



Ja, tänkt så skulle man vinna på lotto, det skulle vart något! det är alltid värt en chans ;)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-15 22:05:38

Tjusiga agilitybilder! Det är jättekul att fota agilityvovvar ;D<3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-15 22:43:36

Vilka härliga bilder!

Ja, agility är så roligt, både att fotografera och köra. :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-16 16:10:31

Härliga bilder : )

Älskar att titta på- och fotografera agilityhundar :)

Postat av: anna

Publicerad 2009-09-16 16:24:55

Kul att du gillar mina bilder. :) Dattan kan spöka iblan för mig med. :) Har du gjort något kul idag?

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-16 17:23:38

söta. :) Ska kanske ta en långpromenad med sally och kameran sen. Egentligen hinner jag inte, menmen. :P

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-09-16 17:28:07

Men så söta goa och fina hundar. Ja jag säger ju bara det, du är så bra på att ta kort. Kanonfina va dom. Kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela