Debut!

Publicerad 2009-09-05 17:18:16 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson


Gissa vem som ska debutera i agility om exakt en vecka!? :D

Om ni gissade på Cayenne så gissade ni helt rätt! ♥ Mamma & Cayenne ska tävla för första gången nästa lördag, en officiell tävling är det också! :O Åh, jag ville ju vara den som tävlade med Cayenne den första gången, varför ska alltid jag ha sådan otur? :( Han är ju min agilityvovve… Men då jag fick sprickan i benet & missade kurserna pga av det, så blev det som de blev & mamma fick ta över istället för mig.

För utan handlingskunskaper blir det pannkaka av allt.

Men visst är det skoj? Önska dem lycka till!
Nu är mamma allt bra nervös. ;)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-09-05 17:37:30

Åh vad roligt med debut!:D Vad har du gjort med benet?;p

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-05 18:12:56

Men åh gud va skoj och gud va glad jag blev det jag läste att han ska debute i agility :D Vi önskar dom ett stort lycka till! :) <3



Men det är ju såå himla synd att du fick sprickan i benet och du missade kurserna pågrund av det.. ): annars kanske du kunde debuterat med honom, vem vet <3 Men tror du att du kommer debutera med Cinnamon kanske? :D (Y) skulle vara jätteskoj ju (:



Ännu ett lycka till till Annica och Cayenne :)

Jättefin bild du tagit bästast du, så underbar! Puss. ily! <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-05 19:24:41

Åh! Vad spännande! :D Stort lycka till! Förstår att det känns skitsurt att inte du kan köra... :( Men du får hjälpa till att heja på ist! :P

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-06 16:35:44

Det kommer nog gå jätte bra! Önskar dem lycka till :)<3

Postat av: Matilda, Bea och Alvin

Publicerad 2009-09-07 15:50:01

Lycka till! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela