Agility-Papillonerna! :)

Publicerad 2009-09-05 15:51:53 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Här får ni några bilder på Cayenne & Cinnamon (Ia smög sig in på den svartvita bilden också, hihi) jag fotograferade när vi var på Brukshundklubben idag. :) Jag hoppas att ni gillar dem, jag gillar den 1a. Jag tyckte att den vart riktigt mysig!

Jag tränade lite med Cinnamon & det gick väldigt bra, dock inte en så jättesvår kombination men man får tänka på att han bara går nybörjarkursen i agility & har inte kört mycket alls ju. ;) Först ett långhopp, två hopphinder på raken efter det & sedan ett som stod lite snett åt höger. :) Det gick bra & han gjorde det väldigt snyggt tyckte jag. Jag körde även så att när jag kört de hindrerna körde vi de tillbaka också, dock fick han inte ta det hindret som stod på snedden eftersom han precis hade tagit det (hoppas ni förstår hur jag menar där?) & där tog han kanske lite väl stora svängar men lyssnade väldigt bra! Mera träning så sitter det som en smäck ju! ;) Idag körde vi även gungan med Cinnamon & den var lite läskig allt, den får vi träna mera på. :) Vi körde nog alla hinder med honom idag, & man riktigt såg på alla hundarna hur glada dem vart!

Idag körde jag nästan ingenting med Cayenne utan det var bara mamma som tränade honom eftersom hon går kurserna med honom & så. Jag körde bara några hinder med Cayenne i slutet. :) Gungan, säcken & svängar tränade dem nog mest på vilket gick jättebra. Duktiga Cayenne! ♥ Säcken gör han gallant nu & gungan är fortfarande lite läskig när den slår ner tycker han men annars går den bra också, han lägger sig ner & väntar tills den slår ner. Dock tar det ju lite tid om man sedan ska börja tävla & satsa på tiden, men det får man ju öva in med tiden. :) "Skynda långsamt" ska man göra.

Hundarna var väldigt duktiga idag, Korall, Ia & Tindra (systrarna & Cayennes mamma) var också jätteduktiga idag! En lyckad dag på hundklubben med andra ord. <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-05 15:59:46

Åh, vad duktiga!



Sv. Ja, jag hoppas att det ska bli kul. Just nu har jag extremt tråkigt. :P

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-05 16:06:17

Låter som en riktigt lyckad dag :) så roligt ni måste haft, alltid roligt att träna på klubben. :D

Det låter som det gått kanon för er idag, duktiga ni alltså :) Och vilka Härliga bilder, riktigt älskar dom! :D den första var riktigt söt då han har en tass i luften och den sista var riktigt fin också, ja jag gillar verkligen alla bilderna, så himlans fina färger alltså :D <3



Puss. Älskar dig, du är bästast :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-05 16:22:52

Fina bilder ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-05 16:58:38

Så skoj med lite agilityträning! :) <3

Vilka UNDERBARA bilder!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela