Grekland 2000 | Corfu

Publicerad 2009-10-01 19:14:13 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson


Man hittar mycket när man rensar ur pappas rum inför flytten för hela hans 'kontor' är det skivor överallt, han är nämligen DJ så han har hur mycket skivor som helst så nu när han har börjar rensa ur det hittas en del grejer. ;) Pappa hittade en skiva med dessa bilder från Grekland år 2000, jag var bara 5 år när vi var där. :)

Vi bodde på ön Corfu, vet dock inte vilken stad det var. Bilderna är tagna med våran första digitalkamera år 2000, så jag tror nog att ni förstår varför kvalitén på bilderna är som den är, hur brusig som helst alltså! Men det tror jag kan vara förståeligt? Hoppas ni gillar bilderna i alla fall, det gör faktiskt jag i varje fall.

Måste jag säga att jag längtar tillbaka dit!? Åh, det var så vackert där. Jag hoppas verkligen att vi åker dit igen någon gång!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-10-01 20:20:46

Härliga semster bilder. Tycker ochså att bilden på Cinco är söt :D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-01 20:28:01

Åhhh! Vad härligt det ser ut. Något annat än minusgraderna vi har på mornarna nu. :P

Sv: Ja, det stämmer att det var benet jag hade problem med. Men det är bättre nu. :D :D :D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-01 20:36:06

Sv: Ja, det är sviiiiinkallt. Har på mig vinterjacka, halsduk och vantar när jag cyklar till skolan nu. Och oktober har ju knappt börjat.. :o fast jag längtar asmycket till julen, så oktober får gärna gå snabbt så att jag kan börja fira jul i november snart. :D haha

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-10-01 22:13:45

Men Korfu har vi oxså varit i, ja där är det verkligen vackert. Jag tycker det var väldigt bra bilder i alla fall. / Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-01 22:45:47

Va roligt att ni hittade bilder från när ni var i Grekland, alltid lika skoj o se på bilder som man tagit tidigare så tycker jag :D riktigt härliga bilder också, helt underbara alltså! :) Förstår att du längtar tillbaka <3



Sv: Tack snällaste du för att du håller tummarna för oss :) jag hoppas i alla fall att det kommer gå bra på tävlingen nu i helgen :D



Roligt att du gillar bilderna på Spicy :) <3 hihi ja, visst ser det så kallt ut på bilderna ;) faktiskt så längtar jag lite till vintern, fast jag tror mest att det är att jag längtar till julafton ;) det som är mindre bra är ju att det är så himla kallt.. :P det är redan så himla kallt ute! måste också skaffa vinterjacka, en ny min är typ för liten nu tror jag ;) så jag måste ha en ny! svin kallt på morgonen speciellt, man fryser ju typ ihjäl ;O :P



Hoppas du har haft jättebra dag bästaste du. Puss. ily! <3 du är bästast! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela