En färgglad höstdag i bilder

Publicerad 2009-10-02 13:36:11 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Himlen är blå & solen skiner, en super-höstdag med andra ord, plus att det är fredag idag vilket gör dagen ännu bättre ju. Så jag tog med mig hundarna & kameran ut i det fina vädret för en stund sedan. :) Det blev rätt så många bilder, fick några nya favoriter på Cayenne också som jag tänkte ta visa sen. Hoppas ni gillar dessa höstbilder, någon bild som är en favorit hos er kanske?

Nu ligger hundarna i min säng & är trötta efter 2 timmars bus ute i skogen. ;) Mina sötisar. ♥

Trevlig helg! Har ni några planer för helgen? Själva ska vi packa in lite mera i huset & handla lite möbler på IKEA tror jag vi skulle också. :) Nästa helg så kommer vi ta det sista (sängar osv) till huset, för då ska vi få flytthjälp nämligen. Ska bli jätteskoj att flytta till en villa!

På onsdag fyller Cayenne 3 år också, min stora kille! Minns det som det var igår när jag fick Cayenne i ett paket på julafton. :') Nu är han snart hela 3 år. ;O Tiden går för fort…


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-02 14:43:10

Åh så underbara bilder, riktigt älskar dom! :) så gulligt när Cayenne "står fint" :D <3 Den 12:te bilden, den på Cinnamon är bara för underbar, hans ögon är så fina på den bilden också är det så gulligt när han kollar upp så. :) Den bilden på solen är supercool, ser så härlig ut! och som vanligt så är färgerna i bilderna helt superläckra :D i love it :) (Y)



Jag vet lite vad som händer i helgen, i alla fall vad som händer imorgon men sen på söndagen har jag inte riktigt planerat än. Imorgon så är det som sagt agilitytävling för mig och Spicy :D sen på kvällen så ska jag även på filmkväll hos en kompis, jag och 6 st till. :)

Roligt att ni ska handla lite möbler o sånt till villan, förstår att det kommer bli kul o flytta till en villa. :) (Y)



Grattis i förskott till Cayenne! :D

Håller med om att tiden går ruskigt fort, kan inte förstå :O tre år med Spicy har gått galet fort.. för fort alltså <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-02 14:45:04

Sv: Nej, jag vill ha mycket snö och svinkallt på julafton! :P haha Oj, jag hade frusit ihjäl om jag inte hade vantar, halsduk och vinterjacka. Idag hade jag tom mössa på mig. var typ 1 grad när jag cyklade till skolan.

Postat av: Jennie, Ganti & Kippo

Publicerad 2009-10-02 15:00:48

Fina höstbilder! Trevlig Helg!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-02 15:41:23

Sv: Precis. Jag tycker att det är lite jobbigt att man behöver vinterkläder redan i början av oktober... vintern är så lång ändå.

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-02 15:52:26

Sv: Inte jag heller. :O Du får spana järnet så att du är redo när vintern är här på allvar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela