Den sista

Publicerad 2009-11-30 15:10:52 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Det slog mig att det är den sista november idag! Gud vad tiden går fort. Det känns ju inte ens som att det var den 1a advent på riktigt igår, men det var det tydligen så jag hoppas ni hade en riktigt mysig 1a advent. :) Alltid samma sak varje år, det slår en att man måste hitta julklappar. Det är ju så svårt! Jag hoppas jag hittar någonting fint till alla söta som ska få en av lilla mig i alla fall.

Bjuder på lite höstbilder nu den sista höstdagen såhär, förhoppningsvis blir det mest snöiga bilder från & med imorgon. Man får ju drömma lite. ;) Lägg förresten märke till den runda oskärpan på första bilden över Cinnamon, visst liknar det ett litet hjärta?

Studiedag idag - ett skönt avslut på månaden. Skulle ha gått upp halv åtta men försov mig lite & vaknade… nästan nyss, hehe. Nu ska jag inte sitta här mera utan fixa med mitt rum, kanske framkalla några bilder att sätta upp & lite sånt.

Ha en underbar sista november! ♥


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-11-30 16:12:55

Jätte fina bilder som vanligt (: du får ta och komma imorgon tycker jag ;) jag saknar min lilla korv (: <3



Postat av: Jennie

Publicerad 2009-11-30 17:00:30

Fina, vill med ha snö och sol. Är trött på de grått, lera och regn.

Postat av: maja <3

Publicerad 2009-11-30 17:55:49

SÖTNOSAR !! Jätte, jätte fin blogg ! Gillar verkligen dina hundar och dig (inget menat) haha.

Skulle vara glad om du ville slänga in en kommentar till mig oxå ?! =)

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-11-30 18:24:24

Jätte söta biler :) Vad skönt med studiedag!:)



Sv: Tack, ja man får ju hitta på något annat när det inte kommit någon snö än.. man kan ju alltid hoppas att det kommer innan jul i allafall.



Hoppas ni få en fortsatt bra vecka!:)



// Karolina

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-30 22:20:58

Fina bilder <3 :)

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-11-30 22:33:30

Hej! Va coolt att se dessa små hjärtanen på kortet ovan Cinnamon. Ja verkligen coolt! Kul med olika förstorningar, du har säkert väldigt många just nu skulle jag tro! Ha en bra sista nov och boxerkramar

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-05 18:54:22

Åh så härliga bilder! ja, det ser verkligen ut som ett hjärta den där runda oskärpan som är ovanför Cinnamon på den första bilden, jättefint! :)



Jag gillar speciellt den 5e, 6e och 7e bilden, otroligt söta allihopa men dom är några favoriter :)



Puss! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela